Skip to main content
فهرست مقالات

تصویرسازی تبلیغاتی

نویسنده:

(8 صفحه - از 34 تا 41)

کلید واژه های ماشینی : تصویرسازی ،تصویر ،تصویرسازی تبلیغاتی ،تبلیغاتی ،هنری ،تصویرسازی تبیلغاتی ،طراحی ،تکنیک ،آژانس تبلیغاتی ،آمریکا ،مدیر هنری ،عکاسی ،نقاشی ،سفارش ،گروه هنری تصویرساز ،بیننده ،تکنیک عکاسی در ارائه کار ،کار ،تصویرسازی و تصویرسازی تبلیغاتی ،آثار تصویرسازی تبلیغاتی ،اهمیت هنر تصویرسازی ،تصویرسازی تبلیغاتی کاری ،اثر ،اجرای آثار تصویرسازی ،امر انتخاب شعار تبلیغاتی ،مخاطب ،هنر تصویری ،انتخاب شعار تبلیغاتی مناسب ،کار تصویرسازی نهایی ،مردم مخاطب کارهای تبلیغاتی

خلاصه ماشینی:

"این تصویر می‌تواند برای کمک به درک مطلب خاصی ساخته شده باشد،موضوع خاصی را به بیننده القا نماید یا خواننده را با فضای‌ داستان یا چهره قهرمانان آن،آشنا کند و یا نقشی کاملا تزئینی داشته باشد و یا برعکس مانند تصویرسازیهای علمی برای کتابهای آموزشی،کاملا کاربردی (به تصویر صفحه مراجعه شود) 1l هنر تصویری عموما چنین تصور می‌شود که هنر را باید در اشیا گرانبها جست. 13 در بسیاری مواقع فاصله میان‌ تصویرسازی و تصویرسازی تبلیغاتی به‌ حدی اندک می‌شود که برای بیان تاریخچهء تصویرسازی تبیلغاتی،ابتدا می‌بایست‌ تاریخچهء تصویرسازی به معنای عام‌ آن مورد پژوهش قرار گیرد،و این بدان‌ دلیل است که تصویرسازی تبیلغاتی در اثر پیشرفت و تحول تصویرسازی شکل گرفت‌ و سپس بر اثر گذشت زمان به عنوان هنری‌ نوپا و مستقل راه خود را برای پیشرفت و ترقی بیشتر در پیش گرفت. این ایده و طرح کلی سفارش،به‌ تصویرساز تبلیغاتی ارجاع می‌شود و او با توجه به مضمون کار و با مشورت مدیر هنری،تکنیک لازم را برای اجرای کار را بر می‌گزیند و طرح پیشنهادی خود را بصورت طراحی ابتدایی به مدیر هنری‌ تسلیم می‌کند،بعد از انتخاب طرح مورد نظر،یک طراح گرافیک باید با توجه به طرح‌ و مضمون آن،قلم مناسب را برای نوشتن‌ شعار تبلیغاتی به انضمام رنگ و شیوهء اجرایی آن به مدیر هنری پیشنهاد دهد و سپس یک صفحه آرا17جای نوشته‌ها را در تصویرسازی مشخص نماید،حتی اگر به تکنیک عکاسی در ارائه کار نیاز باشد، یک عکاس باید تصاویر موردنظر را فراهم‌ نماید و در اختیار مدیر هنری قرار دهد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.