Skip to main content
فهرست مقالات

ادبیات جدی و ادبیات عامه پسند

نویسنده:

(2 صفحه - از 20 تا 21)

کلید واژه های ماشینی : ادبیات جدی و ادبیات عامه‌پسند ،ادبی ،ادبیات ،رمان ،ادبیات عامه‌پسند ،ادبیات عامه ،کتاب ،ادبیات جدی و ادبیات بازاری ،خواندن ،بازاری ،رمان مرده ،خواندن ادبیات عامه‌پسند ،آمار ،تلویزیون ،ادبیات عامه‌پسند سطح فرهنگ جامعه ،ادبیات عامه‌پسند و بازاری ،ادبیات بازاری ،ادبیات جدی و منادیان ،درصد رمان‌های ادبی ،کلاسیک ،جامعه ،بچه ناخلف ادبیات داستانی ،کتاب‌های بازاری بچه ناخلف ،خوانندگان ،کتاب نخواندن مردم ،فرهنگی ،درصد به کتاب‌های عامه‌پسند ،آثار ،قالب رمان و داستان ،مردم کتاب

خلاصه ماشینی:

"بد نیست نگاهی آماری و از دید جامعه‌شناسی داشته باشیم و مفاهیمی مثل رمان‌ مرده است و کتاب نخواندن مردم و تأثیر کتاب‌های عامه پسند را از آن دید نگاه‌ کنیم. باز هم بع این نکته اشاره می‌کنم که با توجه به افزایش کتابفروشی‌ها و ناشران‌ که به‌هرحال به جنبه‌های اقتصادی کار اهمیت می‌دهند کتاب نخواندن مردم‌ باید باعث تعطیلی آنها شود. پس‌ اگر رمان مرده است و نویسنده نداریم و مردم کتاب نمی‌خوانند چرا در همین کشور خودمان میزان بنگاههای انتشاراتی از تعداد کتابفروشی‌ها بیشتد است. حالا اگر بیاییم و کمی تخفیف بدهیم‌ کلاسیک‌ها را با شعر و رمان‌های دارای ارزش ادبی مقایسه کنیم می‌بینیم که این‌ میزان کمتر از 3درصد آثار داستانی است. ادبیات عامه پسند یا بازاری به‌هرحال برخی از جنبه‌های‌ زندگی امروز را باز می‌تاباند و حتما باید گرایش خوانندگان را به آنها ارزیابی کنیم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.