Skip to main content
فهرست مقالات

همایش موسیقی فلامنکو

گزارشگر:

(7 صفحه - از 21 تا 27)

کلید واژه های ماشینی : موسیقی، فلامنکو، موسیقی فلامنکو، همایش موسیقی فلامنکو، گیتار، گیتار فلامنکو، نوازندگان، هنری، سازندگان گیتار فلامنکو، موسیقی فلامنکو در ایران، چوب، گیتار کلاسیک و فلامنکو، نوازنده مشهور گیتار فلامنکوی جهان، صدای خاص گیتار فلامنکو، تکنیکهای نوازندگی گیتار فلامنکو، آثار نوازنده مشهور گیتار فلامنکوی، استاد، ساخت گیتار فلامنکو، سازندگان گیتار فلامنکو از چوب، نوازندگان فلامنکو، ساختمان ساز گیتار فلامنکو، ساخت، همایش سراسری موسیقی فلامنکو، نوازندگی، سبک، فلامنکوی جدید، گیتار فلامنکو اجرا، ساخت گیتار، صدای گیتار فلامنکو، فرهنگی

خلاصه ماشینی: "راهی طولانی که نه‌تنها به‌ شخص خاص منتهی نمی‌شود بلکه نشانه‌هایی از گستردهء تلاقی‌ تعداد بیشماری از فرهنگها را برای ما نمایان می‌سازد و نیز باید به خاطر داشت که صحبت‌ از اعتلای موسیقی است نه یک‌ انقلاب صنعتی!تمام هنرمندانی‌ که در این راه گام برداشتند،از سابیکاس که طی دوران زندگی‌ خود در نیویورک درصدد ایجاد تماس فلامنکو با راک برآمد تا پاکودلوسیا که تماس فلامنکو با «جز»را بی‌نهایت نزدیک ساخت‌ و چه نوازندگان نسل جوان فلامنکو که آثار ارزنده‌ای را در رابطه با فلامنکوی جدید ارائه داده‌اند، همگی در نقطه‌ای وجه اشتراک‌ دارند و آن اینکه موسیقی آنها بیان‌ احساس درونی‌شان در قالبی است‌ که آنها خودشان را به آن نزدیکتر و در رابطه‌ای تنگاتنگ با آن می‌بینند؛ چیزی که شاید از نظر ما نو و جدید باشد ولی همواره با آنها همراه بوده‌ و بیان روشنی از درون آنها است. سیاوش طهماسبی از برجسته‌ترین سازندگان ساز فلامنکو در ایران محسوب می‌شوند و سازهای ایشان در نمایشگاه معتبر فرانکفورت در کشور آلمان به‌ نمایش گذشته شده است و مورد تحسین و تشویق صاحب نظران و اساتیدی همچون:جان هابر(رئیس‌ موزه ادوات و آلات موسیقی شهر استکهلم سوندا و کریستوفر مونگ‌ (استاد دانشگاه ویل و نوازنده‌ برجسته گیتار کلاسیک)و فیلیپ‌ کند (Conde) سازنده برجسته‌ گیتار در جهان قرار گرفته‌اند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.