خلاصه ماشینی:
"فلسفهی اصلی موسیقی درمانی از طریق بداههسازی، استنباط و استخراج پاسخهای فرد تحت درمان در سنین و شرایط روحی گوناگون است.
روشهای متداول در این زمینه به شرح زیر هستند: موسیقی-درمانگر،معمولا جلسه را با خواندن ترانهای که برای افراد تحت درمان آش ناس ز میکند.
این رویکرد که اصولا نوعی شیوهی آموزشی بود که کارل اورف5در مدارس آلمان به کار برد، برای درمان کودکان عقبماندهی ذهنی و کودکان مبتلا به اوتیسم (بیماری غفلت از دنیای پیرون و در خود فرورفتگی که معمولا از کودکی آغاز میشود و کودک قادر نیست به دنیای پیرامون خود پاسخ مناسب بدهد)در امریکا مورد استفاده قرار گرفت.
در این شیوه، هدف دادن نظمی کلی به کودکانی است که از تفکر در ابتداییترین سطوح نیز محروم هستند و میتوانند با کمک ریتم و تکرار شعر و موسیقی، با جهان پیرامون ارتباط برقرار کنند."