Skip to main content
فهرست مقالات

موسیقی ژاپن

مترجم:

(2 صفحه - از 55 تا 56)

کلید واژه های ماشینی : موسیقی ،ژاپن ،موسیقی ژاپن ،سن ،موسیقی سنتی ژاپن ،فرم ،جشنواره‌های مردمی شینتو استفاده ،فلوت ،شینتو ،حرکات موزون ،موسیقی‌دان‌های بزرگ ژاپن سوزوکی ،سنتی ،فرم موسیقی در حرکات موزون ،غربی ،موسیقی غربی بر آموزش موسیقی ،موسیقی غرب از سازهای ژاپنی ،روش آموزشی مشهور سوزوکی ،موسیقی ملی ،جشنواره‌های موسیقی استفاده ،موسیقی آیینی شینتو ،ارکسترها ،بودائی ،فرم تئاتر سنتی ژاپن ،روشهای آموزشی ژاپن و غرب ،ژاپن سوزوکی شین ایچی ،شیوه آموزشی ویولن ،آیینی ،تأثیر موسیقی بودائی ،همراهی ،جشنواره‌های مردمی بودائی

خلاصه ماشینی:

"سازهای بادی شامل فلوتهایی با اسامی ryu?tekiṣkomabue یا kagurabue ،نیهای دوتایی به نام hichiriki و نوعی ارگ که‌ شامل هفده نی بامبو است که با دهان نواخته می‌شود (sho?) هستند. موسیقی نمایشی موسیقی تئاتری ژاپن در اوایل قرون وسطی تحت تأثیر موسیقی‌ بودائی و شامل تعدادی عود و روایتی بود که heikebiwa نامیده‌ می‌شد و برای نمایش no? دوره معاصر پس از آنکه امپراتور میجی (Meiji) در سال 1867 قدرت را به دست گرفت،موسیقی غربی تأثیر زیادی بر موسیقی ژاپن‌ گذاشت و آهنگسازان سنتی و موسیقدانان آموزش دیده در غرب،آثاری را براساس الگوهای غربی خلق کردند. در سال 1920،رادیو آگاهی مردم را نسبت به‌ موسیقی محلی ژاپن بالا برد و نه‌تنها«ستاره‌هایی»را پدید آورد، بلکه انجمنهای حفظ موسیقی ملی (hozonkai) نیز پدید آمدند که هدف آنها بازسازی و اجرای«کامل»ترانه‌های ملی بود. این مربی‌ موسیقی و خالق روش آموزشی مشهور سوزوکی،فرزند یک‌ ویولن ساز بود و نواختن این ساز را در ژاپن و آلمان یاد گرفت‌ و در سال 1946،شیوه بدیع آموزشی خود را در ژاپن پیاده‌ کرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.