Skip to main content
فهرست مقالات

چگونه از بودجه بندی و بارم بندی در طراحی سؤال های امتحان پایانی استفاده کنیم؟

نویسنده:

(3 صفحه - از 60 تا 62)

کلید واژه های ماشینی : جدول بارم‌بندی تعداد سؤالات آزمون ،بودجه‌بندی ،بودجه‌بندی و بارم‌بندی ،بارم‌بندی در طراحی ،امتحان پایانی استفاده ،طراحی سؤالات ،دانش ،جدول بودجه‌بندی ،کتاب ،اهمیت هدف‌های یادگیری درس توجه ،سؤال‌های امتحان پایانی استفاده ،ردیف ،ستون ،اهمیت هدف‌های یادگیری کتاب ،جدول بارم‌بندی ،دانش‌آموز ،تعداد سؤالات آزمون پایان ،تعداد سؤالات امتحان پایانی ،از بودجه‌بندی ،جدول بودجه‌بندی جدولی ،تعداد سؤالات ،اختصاص ،طراحی و سؤال‌های امتحان ،سؤالات در جدول بودجه‌بندی ،جدول بودجه‌بندی به تعیین ،درصد هدف‌های سؤال‌ها در ردیف ،اهمیت بیش‌تری در یادگیری دانش‌آموز ،اعداد در جدول بودجه‌بندی ،استفاده از جدول بارم‌بندی ،سؤالات آزمون

خلاصه ماشینی:

"چگونه از بودجه‌بندی و بارم‌بندی‌ در طراحی و سؤال‌های امتحان‌ پایانی استفاده کنیم؟ فرشته موسوی* اشاره آیا تاکنون پس از برگزاری امتحانات پایان نیم سال با این‌ مسأله برخورد کرده‌اید که دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها،یا مدیر و حتی همکاران شما از تعداد سؤالات ارائه شده در هر بخش یا فصل کتاب،ابراز ناراحتی کرده باشند؟مثلا از شما سؤال کنند، به چه دلیل از فصل خاصی از کتاب سؤالات بیش‌تری داده شده‌ است و در مقابل از فصل دیگری،تعداد سؤالات کم‌تری؟پاسخ‌ شما به آن‌ها چه بوده؟آیا این پاسخ به اندازه‌ی کافی برای آن‌ها قانع‌کننده بوده است؟اگر مایلید که دیگر از شما در زمینه‌ی‌ تعداد سؤالات آزمون پایان نیم سال سؤال نشود و یا آن‌که‌ می‌خواهید پاسخ قانع‌کننده‌ای برای این سؤال داشته باشید، مطالب زیر را با دقت مطالعه کنید و اثر آن را برای یک‌بار هم که‌ شده،در کار خود تجربه کنید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.