چکیده:
انجام طرحهای پژوهشی و مطالعات اصیل بدون آگاهی از پیشینهی تحقیقات صورت گرفته،تقریبا غیر ممکن است.دسترسی به نتایج این مطالعات،زمینه را برای استفادهی صحیح از این منابع فراهم میآورد و سطح پژوهشهای علمی را ارتقا میبخشد.پایاننامههای تحصیلی به عنوان شاخص تحقیقات دانشگاهی-با تمام اهمیتی که در پیشبرد مطالعات نظری و کاربردی دارند-به دلیل عدم وجود نظام اطلاعات علمی جامع و متمرکزی در کشور،عموما ناشناخته میمانند.مجموعهی موضوعی حاضر بر آن است تا به معرفی پایاننامههای مرتبط با نقد برنامهها و کتب درسی آموزش زبان فارسی مدارس پردازد و در پایان نیز تحلیلی از یافتههای خود ارائه نماید.
خلاصه ماشینی:
"برنامهها و کتب آموزش زبان فارسی
موضوعی حاضر بر آن است تا به معرفی پایاننامههای مرتبط با نقد برنامهها و کتب
درسی آموزش زبان فارسی مدارس پردازد و در پایان نیز تحلیلی از یافتههای خود
کتابهای درسی زبان فارسی برای
آموزش زبان فارسی در
در زمینهی آموزش زبان فارسی پیش از آنکه
بین کتب زبان فارسی و ادبیات فارسی
آموزش زبان فارسی فعلی برشمرد1هرچند
است عدم معرفی این منابع میتواند پیشبرد
برای آموزش واژگان پایهی فارسی دورهی
برای تعیین سطح دانش زبان فارسی در
برای تعیین سطح دانش زبان فارسی در کلاس
کارشناس ارشد آموزش زبان فارسی،
کارشناس ارشد آموزش زبان فارسی،
کارشناسی ارشد آزمون زبان فارسی،
زبان فارسی اول دبستان از دیدگاه
کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی،
فارسی پایهی اول و دوم راهنمایی.
ارشد آموزش زبان فارسی،دانشگاه شیراز،
ارشد آموزش زبان فارسی،دانشگاه علامه
ارشد آموزش زبان فارسی،دانشگاه علامه
ارشد آموزش زبان فارسی،دانشگاه علامه
ارشد آموزش زبان فارسی،دانشگاه علامه
بازنگری متن کتاب فارسی کتابهای درسی مقطع
کارشناسی ارشد آموزش زبان فارسی 7
کارشناسی ارشد آموزش زبان فارسی،
کارشناسی ارشد آموزش زبان فارسی،
کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی
کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی،
کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی،
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی،
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی،
و کتب آموزش زبان فارسی مدارس»
در زمینهی نقد برنامهها و کتب درسی زبان
میآید این است که تمایل به بررسی برنامهها
و کتب آموزش زبان فارسی مدارس در
تدریس زبان فارسی در مدارس کشورمان
علاقهمندان به این زبان گشوده است که امید
برای متنهای زبان فارسی با"