Skip to main content
فهرست مقالات

پایان نامه های انجام شده در زمینه نقد برنامه ها و کتب آموزش زبان فارسی مدارس

نویسنده: ؛

تابستان 1384 - شماره 74 (5 صفحه - از 51 تا 55)

کلیدواژه ها : کتاب درسی ،مقاطع تحصیلی‌ ابتدایی ،راهنمایی و متوسطه ،پایان‌نامه‌ی زبان‌شناختی ،نقد برنامه‌ها و کتب آموزش زبان فارسی‌ مدارس

کلید واژه های ماشینی : کتب آموزش زبان فارسی مدارس ،آموزش زبان فارسی ،زبان فارسی ،آموزش زبان فارسی مدارس ،آموزش زبان ،دانشگاه علامه طباطبایی ،نقد برنامه‌ها و کتب آموزش ،کارشناسی ارشد زبان‌شناسی همگانی ،کارشناسی ارشد ،کارشناسی ارشد آموزش زبان ،دانشگاه آزاد اسلامی ،راهنمایی دکتر سید محمد ،علامه طباطبایی ،آزاد اسلامی واحد تهران ،نقد برنامه‌ها و کتب ،کتب درسی آموزش زبان ،زمینه نقد برنامه‌ها ،ارشد ،زبان‌شناسی همگانی ،برنامه‌ها و کتب آموزش ،سطح دانش زبان فارسی دانش‌آموزان ،کارشناسی ارشد زبان ،کارشناسی‌ارشد آموزش زبان فارسی ،ارشد آموزش زبان ،دکتر سید محمد ضیا حسینی ،کارشناسی‌ارشد زبان‌شناسی همگانی ،راهنمایی دکتر محمد ،پایان‌نامه‌های تحصیلی ،واحد تهران مرکزی ،آزاد اسلامی واحد

انجام طرح‌های پژوهشی و مطالعات اصیل بدون آگاهی از پیشینه‌ی تحقیقات‌ صورت گرفته،تقریبا غیر ممکن است.دست‌رسی به نتایج این مطالعات،زمینه را برای استفاده‌ی صحیح از این منابع فراهم می‌آورد و سطح پژوهش‌های علمی را ارتقا می‌بخشد.پایان‌نامه‌های تحصیلی به عنوان شاخص تحقیقات دانشگاهی-با تمام‌ اهمیتی که در پیش‌برد مطالعات نظری و کاربردی دارند-به دلیل عدم وجود نظام‌ اطلاعات علمی جامع و متمرکزی در کشور،عموما ناشناخته می‌مانند.مجموعه‌ی‌ موضوعی حاضر بر آن است تا به معرفی پایان‌نامه‌های مرتبط با نقد برنامه‌ها و کتب‌ درسی آموزش زبان فارسی مدارس پردازد و در پایان نیز تحلیلی از یافته‌های خود ارائه نماید.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.