Skip to main content
فهرست مقالات

روش تدریس تاریخ ادبیات (گزارش اقدام پژوهی و آسان سازی طرح مباحث تاریخ ادبیات برای دانش آموزان)

گزارشگر:

(3 صفحه - از 56 تا 58)

کلید واژه های ماشینی : آسان‌سازی طرح مباحث تاریخ ادبیات، روش تدریس تاریخ ادبیات، تاریخ ادبیات، یادگیری تاریخ ادبیات مشکل‌تر، دانش‌آموزان، شعر، سوررئالیسم، شاعر، مکتب سوررئالیسم، کتاب تاریخ ادبیات

مؤلف طی سال‌ها تدریس،دریافته است یادگیری تاریخ ادبیات مشکل‌تر از سایر دروس است.از جمله حجم زیاد،حفظی بودن مطالب و برخی عوامل دیگر وی‌ را وا داشته است تا دست به اقدام‌پژوهی زده و راه‌کارهایی را بیابد.در این‌جا دو بحث از کتاب تاریخ ادبیات را به عنوان نمونه انتخاب و محتوای آن را طرح کرده‌ است

خلاصه ماشینی: "بحث از کتاب تاریخ ادبیات را به عنوان نمونه انتخاب و محتوای آن را طرح کرده‌ سؤال چهارم:چگونه این شعر به ادبیات‌ دانش‌آموزان پس از مشورت و فکر کردن: (به تصویر صفحه مراجعه شود) تا این حد ملموس در شعر خود مطرح نکرده‌ کاملا قابل فهم است. صحیح دادند و هنگامی که این سؤال را در ادبیات یکی از راه‌های خطرناکی است که‌ هنگامی که می‌خواستم این مبحث را تدریس کنم،بدون این‌که هیچ نامی از این‌ بعد از آن به آن‌ها گفتم که شما به‌ سپس برای درک بهتر از آن‌ها خواستم به‌ به نظر شما کدام یک از این دو شعر از از آن‌ها خواستم دلایل خود را بیان کنند و آن‌ها بعد از بحث و تبادل نظر گفتند: استفاده کرده است و این کار مستلزم‌ برکنار نبوده است و این روش در مکتب‌ هوشیار شاعر برمی‌خیزد ممکن است کاملا برتون در کتاب نقل شده بود برایشان کاملا"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.