چکیده:
در این مقاله،مباحثی چون«فرم و ساختار یکدست»،«جایگاه توصیف»،«زبان ادبی» و«انتقال و پردازش اطلاعات»-هرچند به اختصار-چرائی و چگونگی«خاطرهنویسی» را رقم میزنند
خلاصه ماشینی:
"داستانی است که
یک از این لحظهها برای خود باری دارند،
به بازیافت زمان از دست رفته،با این حال
کودک شروع میشود و تمرینی است که
این عمل نشان میدهد قدرت تفکر و
چهبسا از این راه هویت خود را نیز کمکم
خاطره میتوان داشت؟اگر قرار باشد که
نویسنده دیده است بیان شود،هرچند هدف
خاطره بیان واقعیت باشد.
رمز این کار کجاست و آیا اصولا
یک اثر هنری در آن است که چگونه و از چه
نویسندهی خاطره باید بداند محور اصلی
آنچه مهم است این است که
مشخص خواهد بود که با حرکت روبه بالا
ادبی بهتر است زیاد به زمان و تقویم طبیعی
موضوع دیگر این است که هرچند یک
بحث دیگر این است که یک خاطرهی
برای این نیز لازم
خصوصا هنری و ادبی منوط به این است
جزء این مجموعه را نیز به گونهای دیگر
راه دوم این است که باز همچون
پایبست فضا و مکان است.
و در این توصیف:«پنجرهی اتاقم رو به
در این نوشته نیز به نظر میرسد،
در این زمینه یک سؤال دیگر پیش میآید.
جامهای است که به اندازهی قامت متن باشد
اصل دیگری که میتواند خاطره را به
یک اثر ادبی تبدیل کند،زبان نوشته است.
زبان مطرح است،این است که اگر اینگونه
دیگر چون خاطره در یک فرایند و آفرینش
احساس است که مرتبهی زیبایی هر اثر ادبی
اگر هدف این است که یک
انتقال و پردازش اطلاعات است.
زبان حکم میکند تا خاطره و نقل و نوشتار
پرپیچ و تاب مسیر خود را باز میکند و به"