Skip to main content
فهرست مقالات

لطایف و حکم

نویسنده:

(3 صفحه - از 41 تا 43)

کلید واژه های ماشینی : تدریس ،روش تدریش تدریس عربی ،همکاران صمیمی استان اردبیل ،روش درس خواندن دانش‌آموزان ،خواندن دانش‌آموزان و روش تدریس ،تکلیف ،درس خواندن دانش‌آموزان و روش ،گروه محترم عربی استان اردبیل ،دانش‌آموزان ،سعی نگارنده شرح روش تدریس ،همکاران ،تجربیات ،ارائه روش تدریس و پرسش ،درس خواندن ،مدرسه ،موفقیت دانش‌آموزان عزیز ،مقاله زیر حاصل تجربیات ،لطایف و حکم ،مقاله ،همکاران محترم گروه عربی ،پیش مطالعه ،استان اردبیل و سایر همکاران ،روش صحیح درس خواندن ،همکاران عزیز توصیه ،جستاری در روش تدریش ،تکالیف دانش‌آموز سه ،حل تمرین در خانه ،تجربیات میان همکاران محترم گروه ،تکلیف قبل از تدریس ،تکلیف حین تدریس

خلاصه ماشینی:

"اشاره: مقاله زیر حاصل تجربیات یکی از همکاران صمیمی‌ استان اردبیل است. تا این‌که با اجرای آموزش نظام جدید متوسطه(نظام واحدی‌ و ترمی)و رویکرد جدید کتاب‌های درسی علل عدم‌ موفقیت دانش‌آموزان عزیز را بررسی و به راه حل‌هایی اقدام‌ کردم و با تصحیح روش درس خواندن دانش‌آموزان و روش‌ تدریس و پرسش و اجباری کردن پیش مطالعه در کلاس، گامهایی برداشتم. باطرح این تجربیات میان همکاران‌ محترم گروه عربی،سر گروه محترم عربی استان اردبیل و سایر همکاران فرمودند که تجارب چندین سالهء خود را در این مورد به صورت مکتوب ارائه دهم تا در صورت تصویب‌ آن در مرکز،مورد استفاده قرار گیرد. آغاز سخن با یک سؤال اساسی:«راستی‌ تاکنون روش صحیح درس خواندن را به دانش‌آموزان‌ آموخته‌ایم؟» در پاسخ به این سؤال من،در اولین جلسهء تدریس در هر کلاسی،ضمن ارائه روش تدریس و پرسش خودم در کلاس،به دانش‌آموزان عزیز یادآور می‌شویم که:درس‌ خواندن،از نظر مکانی باید چهار مرحله را طی کند: 1-خانه 2-مدرسه 3-خانه 4-مدرسه."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.