Skip to main content
فهرست مقالات

سرمقاله: اعتماد به نفس نیاز امروز جوانان ما

نویسنده:

(2 صفحه - از 2 تا 3)

کلید واژه های ماشینی : اعتماد به نفس، جوانان، مد، عزت، تقویت اعتماد به نفس، مقابله، شیوه‌های تبلیغی پیام‌ها، اندیشه، پیام‌ها با شیوه‌های تبلیغی، سطح تبلیغی پیام‌ها

خلاصه ماشینی:

"آمیختگی این پیام‌ها با شیوه‌های تبلیغی جذب مشتری سبب شده است که‌ تشخیص آن‌ها از پیام‌های متعالی و سازنده برای جوان‌ مشکل شود. در برابر این دعوت‌ها و پیام‌ها سه گونه عکس العمل قابل مشاهده است: نخست عکس العمل کسانی است که مجذوب شیوه‌های تبلیغی پیام‌ها شده و بدون‌ مطالعه و تحقیق و تأمل،به همه یا برخی از این پیام‌ها پاسخ مثبت داده و خود نیز در موضع مدافعان و تابعان آن قرار گرفته،به ابزاری برای گسترش آن‌ها بدل شده‌اند. عکس العمل دوم،بیشتر مربوط به برخی بزرگسالان است که،درست و در جهت خلاف دسته‌ی‌ اول،بدون مطالعه و تحقیق و تأمل این پیام‌ها را فسادانگیز می‌شمرند و با برخوردهای سطحی و غیر علمی در صدد مقابله با آن‌ها برمی‌آیند. بدیهی است که این عکس العمل نیز نه تنها به محور آن پیام‌ها نمی‌انجامد،بلکه چه بسا به تقویت آن‌ها کمک هم می‌کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.