Skip to main content
فهرست مقالات

گفتگو با رییس سومین کنسرسیوم رسانه ای جهان/ دی ولت، 24 نوامبر 1998

مصاحبه کننده:

(2 صفحه - از 59 تا 60)

خلاصه ماشینی:

"ولی در این باره‌ اتفاق نظر داشتیم که در پیش گرفتن تدابیر بلندمدت در بخش مدیریت شرکت‌ همواره یک مسأله کلیدی محسوب می‌شود،اگر فرض را بر این بگیریم که من‌ پانزده سال مدیریت شرکت را بر عهده خواهم داشت،بنابراین من باید در میان‌ افراد 28 تا 30 ساله به دنبال جانشینی احتمالی خود باشم،زیرا ما در برتلسمان‌ یک قاعده داریم که می‌گوید:مدیر کنسرسیوم باید از میان خودی‌ها باشد. آیا به نظر شما می‌توان این خرید را شاهکار یورگن‌ ریشتر،(مدیر سابق برتلسمان)دانست؟ یورگن ریشتر کلاس بالای کار خود را نشان داده است. آیا در صورتی که رشد مورد نظر محقق نشود،بزرگی و گستردگی برای شرکتی‌ همچون برتلسمان پیامدهای منفی به همراه خواهد داشت؟ یک شرکت رسانه‌ای نمی‌تواند و نباید تنها به ابعاد کمی خود فکر کند،بلکه باید در وهله اول در زمینه کیفی پیشتاز باشد. زیرا هدف ما انتقال مفهوم است و برای انجام این کار از ابزارهای‌ متناسب با تکنولوژی روز و خواسته‌های مصرف‌کننده‌ها استفاده می‌کنیم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.