خلاصه ماشینی:
"ولی در این باره اتفاق نظر داشتیم که در پیش گرفتن تدابیر بلندمدت در بخش مدیریت شرکت همواره یک مسأله کلیدی محسوب میشود،اگر فرض را بر این بگیریم که من پانزده سال مدیریت شرکت را بر عهده خواهم داشت،بنابراین من باید در میان افراد 28 تا 30 ساله به دنبال جانشینی احتمالی خود باشم،زیرا ما در برتلسمان یک قاعده داریم که میگوید:مدیر کنسرسیوم باید از میان خودیها باشد.
آیا به نظر شما میتوان این خرید را شاهکار یورگن ریشتر،(مدیر سابق برتلسمان)دانست؟ یورگن ریشتر کلاس بالای کار خود را نشان داده است.
آیا در صورتی که رشد مورد نظر محقق نشود،بزرگی و گستردگی برای شرکتی همچون برتلسمان پیامدهای منفی به همراه خواهد داشت؟ یک شرکت رسانهای نمیتواند و نباید تنها به ابعاد کمی خود فکر کند،بلکه باید در وهله اول در زمینه کیفی پیشتاز باشد.
زیرا هدف ما انتقال مفهوم است و برای انجام این کار از ابزارهای متناسب با تکنولوژی روز و خواستههای مصرفکنندهها استفاده میکنیم."