Skip to main content
فهرست مقالات

متمایز ساختن و تمرکز کردن (2)

نویسنده:

(2 صفحه - از 50 تا 51)

کلید واژه های ماشینی : بازار ،مدیر شرکت برقز رشد شرکت ،صنعت ،محصول ،شرکتهای کوچک ،مدیر ،افزایش سهم بازار ،رشد ،رقابت ،نرخ رشد بالای صنعت ،هزینه ،شرکت برقز ،سهم ،تولید ،نرخ رشد بالایی برخوردار ،متناسب‌سازی ،خدمات ،شرکتهای کوچک موفق ،نیازهای مصرف‌کنندگان خاص تولید ،رقبا ،مدیریت موفق ،مصرف‌کننده ،نرخ بالای محصول ،تقسیم بازار ،بازارهایی سهم بازار ،توسعه محصولاتشان ،بازارهایی با نرخ رشد ،بازار و شرکتهای کوچک ،بازارهای صنعتی بر مبنای هزینه ،قطعات و ملزومات صنعتی

خلاصه ماشینی:

"بنابراین معمولا رقابت شدید و شرایط مبتنی بر عدم‌ اطمینان است البته تغییرات سریع بازار و محصول بر عدم اطمینان بازار می‌افزاید و تا وقتی بازار رشد منفی دارد این عمل‌ تکرار می‌شود بنابراین‌ مؤسسات با سهم اندک باید بازارهایی را جستجو نمایند که محیط با ثبات داشته‌ باشند. 3-اغلب محصولاتشان استاندارد بوده و نیازی به ارائه خدمات‌ کمکی ندارند چنین تصور می‌شود که شرکتهای کوچک با انعطاف‌پذیری بیشتر می‌توانند نیازهای خاص مشتری را بهتر تأمین نمایند،در این صورت‌ انتظار می‌رود از رقابت با شرکتهای بزرگ که محصولات استاندارد تولید می‌کنند در امان باشند. رقابت در چنین بازارهایی موجب‌ می‌شود استراتژی‌ها متمرکز شده باشد و نیازی به متناسب‌سازی نباشد، برای مثال شرکتی که ملزومات و قطعات صنعتی ارائه می‌دهد حائز چنین‌ شرایطی است و نیاز به خدمات پشتیبانی نخواهد داشت."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.