خلاصه ماشینی:
"بنابراین معمولا رقابت شدید و شرایط مبتنی بر عدم اطمینان است البته تغییرات سریع بازار و محصول بر عدم اطمینان بازار میافزاید و تا وقتی بازار رشد منفی دارد این عمل تکرار میشود بنابراین مؤسسات با سهم اندک باید بازارهایی را جستجو نمایند که محیط با ثبات داشته باشند.
3-اغلب محصولاتشان استاندارد بوده و نیازی به ارائه خدمات کمکی ندارند چنین تصور میشود که شرکتهای کوچک با انعطافپذیری بیشتر میتوانند نیازهای خاص مشتری را بهتر تأمین نمایند،در این صورت انتظار میرود از رقابت با شرکتهای بزرگ که محصولات استاندارد تولید میکنند در امان باشند.
رقابت در چنین بازارهایی موجب میشود استراتژیها متمرکز شده باشد و نیازی به متناسبسازی نباشد، برای مثال شرکتی که ملزومات و قطعات صنعتی ارائه میدهد حائز چنین شرایطی است و نیاز به خدمات پشتیبانی نخواهد داشت."