Skip to main content
فهرست مقالات

یک مشتری راضی کافی نیست

نویسنده:

(3 صفحه - از 38 تا 40)

کلید واژه های ماشینی : مشتری ،مشتریان ،هتل ،رضایت ،رضایت مشتری ،وفاداری ،رقابت ،بازارهای ،اقامت ،رضایت مشتریان ،خدمات ،شغل ،هتلهای CP ،محصولات ،مسافرتی ،مشتری راضی کافی ،قیمت ،راههای ایجاد بازارهای غیررقابتی ،ریچارد سون ،برنامه ،رضایت و وفاداری مشتریان ،یک مشتری ،رضایت کامل مشتری ،رفتار کارکنان ،رضایت مشتری از محصولات ،رضایت و وفاداری ،شرکت مسافرتی خطوط ،افزایش ،قیمت محصولات رقابت ،بازارهای رقابتی

خلاصه ماشینی:

"شرکت فرام که‌ یک مؤسسه آموزش و مشورتی در بوستون‌ می‌باشد این امر را«تجربه مشتریان مشخص‌ شده»می‌نامد یعنی شما باید نه تنها در تولیدتان‌ بلکه در هر مرحله از ارتباط با مشتریان،نسبت‌ به اهداف خود متعهد باشید. اسکات تیمنز مدیر شرکت فرام می‌گوید:سؤال مورد نظر این است‌ که دلیل رضایت مشتری از محصولات ما چیست؟یعنی ما به واسطه چه چیز شناخته‌ می‌شویم،مشتریان انتظار دارند که ما چه چیز قابل اطمینانی را به آنها تحویل دهیم و نکته‌ برجسته کار ما چیست؟شرکت بین‌المللی‌ ماینتل که یک شرکت پژوهشی در بازارهای‌ جهانی می‌باشد،معتقد است که کیفیت و قیمت‌ کالا از جمله مهمترین مشخصه‌های اعتبار یک‌(به تصویر صفحه مراجعه شود) شرکت هستند لیکن خدمات پس از فروش، پاسخ به شکایات و رفتار کارکنان شما با مشتریان در نیل به اعتبار شرکت،از اهمیت‌ مشابهی برخوردار می‌باشند. مرحله بعدی‌ پرسش در این خصوص است که آیا آنها (مشتریان)از این خدمات دریافتی آنقدر راضی‌ شده‌اند که مجددا و یا برای چندمین بار مراجعت‌ کنند؟مشتریان می‌گویند که آنها مسافرت با این‌ خطوط هوایی را ترجیح می‌دهند. نیروی‌ انسانی و سیستم‌هایی‌ که برای ارائه خدمات به پنجاه نفر جهانگرد ژاپنی مورد نیاز است از جمله نوع و سرو غذا، سوار کردن آنها در یک اتوبوس به همراه‌ وسایلشان،با نیازهای یک«مدیر مالی»که مثلا یک اطاق راحت و یک نسخه مجله مورد نظرش را می‌خواهد و تمایل ندارد که در طول مدت اقامتش سؤالی پیرامون مناطقی که‌ قصد دارد از آنها دیدن نماید،از او پرسیده شود، مسلما تفاوت دارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.