خلاصه ماشینی:
"این هزینههای فزاینده که فقط تازهواردین با آن مواجه میشوند ناشی از نیاز در به جریان انداختن پول و سرمایهگذاریهای جدید است و بنابراین یکی از موانع ورود را تشکیل میدهد وارد شوندگان مجبوراند در ایجاد ظرفیت تولید زیربنای نظام فروش/توزیع و همچنین به منظور (1)- assets Frozen فراهم آوردن دارائیهای ناملموس1همانند نام تجاری از طریق تبلیغات و نیز کسب اطلاعات فنی از طریق انجام مخارجی در بخش تحقیق و توسعه هزینههای غیرقابلوصولی را متحمل شوند.
بعلاوه،از آنجا که در صورت عقبنشینی سریع و صرفنظر شرکت کسب کننده،احتمال آن وجود دارد که تمامی هزینه اکتساب از فروشنده وصول نگردد،لذا میزان اتلاف این سرمایهگذاری به حساب هزینههای غیرقابلوصول(جاری)خریدار (1)- assets Intangible خواهد رفت به عبارت دیگر،هزینههای غیرقابلوصول حتی هنگامی که شرکتی از طریق اکتساب وارد شده باشد،باقی میماند.
درحالیکه تصمیمگیری درباره حداقل سرمایهگذاری ضروری برای راهاندازی فعالیتی در واقع به طبیعت بازار و خصوصیات فنی ویژگیهای استراتژیکی صنعت وارد شده بستگی دارد،اما شرکتهای اصلی وارد شده به شیوه نوآوری هنوز بیشتر از واردشوندگان به شیوه اکتساب،دارای آزادی عمل در جذب مجدد سرمایههای افزوده ناشی از توسعه فعالیت خود و استفاده از آنها در فعالیت اصلی خود را دارند که عملا در شرکت جدید میتوانست به حال خود رها شود.
از این رو تا هنگامی که سود عملیاتی شرکتهای ورودی به شیوه اکتسابی صرفنظر از سرمایهگذاریهای اولیه مثبت باشد،این امر در آنها انگیزهای بوجود میآورد تا به فعالیت خود ادامه داده و مخارج ورودی اکتسابی را تحمل کنند،اما در شرکتهای ورودی به شیوه نوآوری و پائین بودن سود نسبت به هزینه جاری هرمرحله، چنین انگیزهای برای ادامه کار وجود ندارد، بدینترتیب این فرضیه مطرح میشود که: فرضیه 1:موانع هزینه غیرقابلوصول (هزینه جاری)در صنعت وارد شده،تأثیری منفی نه بر بقای واردشوندگان به شیوه اکتسابی بلکه بر واردشوندگان به شیوه نوآوری خواهد داشت."