خلاصه ماشینی:
"نیروهای خارجی که بیرون سازمان نشأت میگیرند شامل اشکال جدید نیروی کار،تغییر در مفاهیم کیفیت تولیدات و خدمات ارائهشده،تأمین مستمر رضایت مشتریان و لزوم دسترسی به تکنولوژی جدید بوده و به طرز حیرتآوری در حال اثرگذاری بر محیط عملیاتی سازمانها در سطح میباشند و نیروهای داخلی نیز با محدودیتهای و نیاز به تحصیل بالاترین نتیجه با کمترین امکانات مواجه بوده،ادغام سازمانها در یکدیگر و ملحق شدن شرکتهای فرعی و تفویض اختیارات بیشتر به کارکنان را ضروری میسازد در این مورد همه و همه بر روی تواناییهای سازمانها بر رقابت در بازار جهانی تأثیر میگذارد.
4-ارتباطات مؤثر و اندازهگیری موضوع ارتباطات اهداف بسیاری را در سازمانی که در حین تغییر است،تأمین میکند ابتدا اینکه ارتباطات مسیری است که رهبران ارشد و مدیران اجرائی بلندپایه سازمان از طریق آن دورنما و استراتژی را به کسانی که باید آنها را به اجرا گذارند(که همان نیروی کار میباشند) منتقل میکنند.
شکرت«سیارز»میزان پیشرفت در تغییر را در سه محور اصلی اندازه میگیرد و هریک از این سه محور کلیدی برای سه برنامه(1) فضاسازی محل کار(2)فضاسازی برای کار(3)فضاسازی سرمایه مورد استفاده قرار میگیرند شرکت سیارز مانند اغلب شرکتهای عمده در ابتدا توجه بسیاری به عملکرد مالی و نشانگرهای آن نموده و سپس رضایت کارکنان را مدنظر داشته است و بعد از آن به حفظ مشتری و رضایت آنها را توجه داشته است.
مهمترین نقش رهبران سازمانها انتقال موفقیتآمیز اهمیت تغییر به نیروی کار است یک رهبر موفق با توصیف دورنمای سازمان،و نحوه دستیابی به این دورنما،تغییرات ضروری برای درک و رسیدن به آن اینکه چگونه حمایت و مشارکت فعال نیروی کار هم به نفع کارکنان بوده و هم باعث رشد سازمان میشود،در نیروی کار سازمان خود ایجاد انگیزه مینماید."