Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت نوع سوم با اینترنت/ فیگارو، ژوئن 1999

مترجم:

(2 صفحه - از 51 تا 52)

کلید واژه های ماشینی : اینترنت، تجارت الکترونیک، مدیر، مدیریتی، تجارت الکترونیک از طریق اینترنت، سرعت، تجارت الکترونیک از طریق ارتباط، فرانسه، شبکه، محصولاتشان، شبکه اینترنت، تحول، موفقیت، دهکده جهانی، سرمایه و تحول بی‌وقفه، تردید، تجارت الکترونیک مهمترین، زبانهای فرانسه، بی‌وقفه کار، ساعت قرارداد فروش، الگوهای سابق وداع، مدیر کل واحد فرانسه شرکت، شش ماه، فروش محصولاتشان استفاده، ارتباط، کدامین سو، مدیر فرانسوی، شیوه‌های مدیریتی، ظرف چند ثانیه، تردید مشتریان اینترنتی

خلاصه ماشینی: "هیچ کس نمی‌داند بازار تجارت‌ الکترونیک که با الگوهای سابق‌ وداع گفته،به کدامین سو و چگونه‌ تحول می‌یابد. در تجارت‌ الکترونیک که با الگوهای سابق‌ وداع گفته،به کدامین سو و چگونه‌ تحول می‌یابد. بنابراین در این‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) نوع تجارت تدوین استراتژی مدیریتی مشخص‌ برای مدت زمان طولانی،بی‌فایده است. ژروم موتری،معاون دفتر مشاوره‌ مدیریتی مرسر،در مورد نوع ارتباط شرکتها با مشتریان بر روی شبکه اینترنت می‌گوید: شرکتهایی در این نوع تجارت موفقند که دست به‌ریسک زده و شیوه‌های مختلف معرفی‌ محصولاتشان را بیازمایند؛سپس بهترین شیوه‌ها را برگزیده و البته مداوما رو به تحول باشند. شما برای موفقیت در این کار باید به‌ زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، زیرا زبان انگلیسی زبان اول ارتباطات‌ اینترنتی است. یک مدیر فرانسوی عقیده دارد که‌ در این دهکده که ابعاد بین‌المللی آن انکارناپذیر است،مدیران فرانسوی بهتر است از شیوه‌های مدیریتی‌ جهانشمول نوع آمریکایی‌ برای فروش محصولاتشان‌ استفاده کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.