Skip to main content
فهرست مقالات

چگونه به عنوان یک مشاور، سخنران و یا مربی موفق از وقت خود استفاده کنیم؟

مترجم:

(5 صفحه - از 55 تا 59)

کلید واژه های ماشینی : مشاوران، مشتری، کارکنان، مشتریان، فعالیت، زمان، صرف، مربیان، بهره‌وری، فعالیت بازاریابی زمان صرف

خلاصه ماشینی: "در داخل‌ این طبقه،برنامه‌ریزی کارهای روزمره‌ و استراتژیک کردن وظایف،یک ساعت و نیم‌ در هفته را به خود اختصاص می‌دهد و این بدان‌ معناست که مشاوران موفق 15 دقیقه در روز برای تعیین فعالیتهای اصلی و مرور کارهای انجام شده صرف می‌کنند. برای هردو حرفه این فعالیت برابر با 20 ساعت در هفته یا 24 درصد از کل 60 ساعت می‌باشد بنابراین موفق‌ترین‌ مشاوران تنها یک سوم‌ از زمان خود را برای‌ ارائه خدمات به‌ مشتریان صرف‌ می‌کنند. فعالیتهای‌ مختلف این بخش از کار برای مشاوران به‌ دو گروه تقسیم می‌شود که یکی کار در محل اداره‌ یا خانه و دیگری کار در محل ملاقات مشتری می‌باشد،در واقع تنها کمی بیشتر از نصف زمان‌ 2 ساعت)را خارج از محل کار خود می‌باشند. مشاوران،سخنرانان و مربیان نیز تقریبا به همین اندازه وقت صرف اینگونه‌ فعالیتها می‌نمایند(21 درصد)اما ساعات کاری‌ در هفته بیشتر از کارکنان شرکتها است‌ در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره شد) به طوری که زمان واقعی صرف شده توسط مشاوران و سخنرانان از نظر زمانی 13 ساعت در هفته بیشتر از کارکنان شرکتهای بزرگ می‌باشد. فعالیت دیگری که در این طبقه(کارهای‌ اداری)قرارداد آموزش‌های شخصی می‌باشد این مسئله بسیار حیاتی است،چگونه می‌توانید شغل خود را توسعه و ارتقاء دهید درحالی‌که‌ خود هیچ پیشرفتی نداشته باشد؟به همین علت‌ است که مشاوران و سخنرانان به طور متوسط 3 ساعت از وقت خود را در هفته صرف آموزش‌ خود می‌نمایند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.