Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی فردا/ لزکو، آوریل 1999

مترجم:

(2 صفحه - از 34 تا 35)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات ،مشتری ،بازار ،بازاریابی ،مشتریان ،پایگاه اطلاعات ،فروش ،شبکه ،سرعتی ،فروشنده ،محصول ،ایجاد پایگاههای اطلاعاتی ،نیازهای مشتریان و تحولات بازار ،شرکتها پایگاه اطلاعات ،کارفرمایان ،شرکتها از پایگاه اطلاعاتشان ،توزیع‌کنندگان کالا بیش ،تجارت الکترونیکی ،الکترونیکی ،شبکه انترنت با سرعتی بیش ،رقبا ،تجارتی ،مشتریانشان ،رقبا و توزیع‌کنندگان کالا ،خواسته‌های ،خواسته‌های مشتری توجه ،اطلاعات و امکانات شرکت ،فروش کالا ،بازاریابی مطابق با نیازهای بازار ،شبکه‌های الکترونیکی

خلاصه ماشینی:

"اطلاعات منتشره در زمان واقعی به شرکتها اجازه خواهد داد تا نیازهای مشتریان و تحولات بازار جهانی را پیش‌بینی کنند و به این‌ ترتیب در عصه رقابت نقش مؤثرتری ایفای‌ نمایند. در جهان سال 2005 مصرف‌کنندگان در جوامع مختلف خریدهای‌ جاریشان را بر روی شبکه اینترنت انجام‌ می‌دهند:به این ترتیب که آنها تقاضا را خود به‌ فروشنده اعلام و منتظر عرضه کالا یا خدمات از سوی فروشنده می‌شوند. گرایش عمده در میان شرکتها چنین است که‌ آنها با ایجاد پایگاههای اطلاعاتی(بر روی‌ شبکه)در باره تولیداتشان به مشتریان اجازه‌ می‌دهند محصول را مطابق با خواسته‌های‌ شخصیشان برگزینند. به این ترتیب اغلب شرکتها در بخشهای خودروسازی،کامپیوتر،لوازم برقی‌ خانگی یا مواد غذایی از مشتریان دعوت می‌کنند به بازدید از محصولاتشان در شبکه پرداخته و با پاسخگویی به پرسشهای موجود بر روی یک‌ پرسشنامه،محصول یا خدمات مورد نظرشان را برگزینند. در این راستا شرکتها به مشتریان اصلی و وفادارشان تحقیقاتی را اعطا می‌کنند و با مشترک کردن این‌گونه مشتریها قیمت واحد محصول را برای آنها کاهش‌ می‌دهند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.