Skip to main content
فهرست مقالات

بازارهای خارجی را چگونه انتخاب کنیم/ لزکو، آوریل 1999

مترجم:

(3 صفحه - از 40 تا 42)

کلید واژه های ماشینی : بازار ،مدیر ،تقاضا ،محصولات ،فروش ،خزنده ،تایلند ،مدیر شرکت ،مکانیسم ،روند ،سوئد ،بررسی سقف تقاضا نشان ،پذیرش ،روند جهانی شدن سرعت ،سرعت پذیرش کالا با روند ،روند پذیرش کالا در کشور ،سقف تقاضا ،تقاضای خزنده ،اساس میزان فروش جهانی ،روند افزایش فروش کالا ،روند گسترش خزنده تقاضا ،اوضاع ،مصرف ،کشورهای فقیر در پذیرش محصولات ،شغلی ،ضریب خریدها ،رشد ،بازارهای خارجی ،مرحله ،پذیرش کالا

خلاصه ماشینی:

"در این مرحله نه تنها قابلیتهای‌ فعلی بازار یک کشور تحت مطالعه قرار می‌گیرد،بلکه روند گسترش خزنده تقاضا در درازمدت که امکان فروش در آینده را مهیا می‌کند نیز بررسی می‌گردد. در مرحله سوم‌ بهترین طرحها برای ورود به بازار آن کشور ارایه‌ می‌شود و رویکردهایی که می‌تواند در سطح‌ منطقه و جهان مفید باشد مورد آزمایش قرار می‌گیرد. باید خاطر نشان ساخت که در کشورهایی که کالا را به سرعت در خود می‌پذیرند روند افزایش فروش کالا به کندی‌ صورت می‌گیرد اما این روند در کشورهایی که‌ کالا را با تأخیر می‌پذیرند،سریعتر است. مدیر شرکت باید بداند که آیا نرخ مصرف در یک مقطع زمانی در کشورهای‌ مختلف نسبتا ثابت است یا این که نرخ مذکور در کشورهای مختلف متفاوت می‌باشد؟مثلا مصرف الکل برای بزرگسالان از یک کشور به‌ کشور دیگر سرانجام نرخ مشابهی خواهد داشت‌ یا خیر؟ (به تصویر صفحه مراجعه شود)"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.