Skip to main content
فهرست مقالات

واکنش بازار (قسمت آخر)

مترجم:

(3 صفحه - از 14 تا 16)

کلید واژه های ماشینی : بازار، صنعت، واردشوندگان، ورود، اکتسابی، ورود واردشوندگان نوآور تأثیر، شاغلین، نوآور، وابستگی، تازه‌واردین اکتسابی

خلاصه ماشینی:

"دوم آن‌که‌ کانون توجه این تحقیق‌ عملکرد پس از ورود است که خود تحت‌ تأثیر مجموعه‌ای از عوامل پیش از ورود همانند شرایط صنعتی، واکنش شاغلین و وابستگی به شرکت اصلی قرار دارد. همانگونه که پیش‌بینی شده بود،عوامل‌ ساختاری صنعت موجود در بازار از لحاظ آماری وابستگی یا ارتباطی با حیات تازه‌واردین‌ اکتسابی ندارند و این در حالی است که چنین‌ ارتباطی در مورد تازه‌واردین نوآور قابل مشاهده‌ بود. این امر از این ایده حمایت می‌کند که‌ عوامل ساختاری صنعت موجود در بازار از لحاظ آماری‌ وابستگی یا ارتباطی با حیات تازه‌واردین اکتسابی ندارند و این در حالی است که چنین ارتباطی در مورد تازه‌واردین نوآور قابل مشاهده است. این نکته شگفت‌آور است که برخلاف‌ انتظارها شدت تبلیغات در صنعت وارد شده بیش‌ از متغیرهای فروش و عامل تحقیق و توسعه بر عملکرد پس از ورود واردشوندگان نوآور تأثیر مثبت می‌گذارد. به عبارت دیگر،ممکن است ائتلاف با فعالیتهای در حال انجام نه‌تنها برای‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) واردشوندگان اکتسابی بلکه برای شرکتهای‌ موجود در صنعت نیز یک موضوع با اهمیت‌ باشد. جدا از ملاحظات اجرایی داخلی،این‌ احتمال نیز وجود دارد که منابع تزریق شده به‌ بازار جدید توسط شرکت در چاترجی مطرح‌ کرده،در بیشترین و بلکه در تمامی شرکتهای‌ در حال تنوع‌سازی،به منابع دیگری که منابع‌ موجود آنها را تکمیل می‌کنند،نیاز است. نتایج نظری و تجربی ارائه‌شده در این‌ مطالعه درباره تفاوتهای میان دو شیوه ورود و این‌که چگونه حیات و رشد پس از ورود واردشوندگان به‌گونه‌ای متفاوت تحت تأثیر مجموعه‌ای از عوامل صنعت،وابستگی و سطح‌ فعالیتهای شرکت قرار می‌گیرند،نقطه نظراتی را به وجود می‌آورند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.