Skip to main content
فهرست مقالات

سرمایه گذاری خارجی

(2 صفحه - از 47 تا 48)

کلید واژه های ماشینی : حجم فروش شرکت چرم آذر، مدیران، سرمایه‌گذاری خارجی، بازار، یورو، اقتصادی، سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی، سهم، صنعت، خانواده، پول، ثبات، دلار، عوامل، حجم فروش محصولات شرکت، سهم بازار، حجم فروش، فروش و کاهش سهم بازار، آثار پرکاری بر مدیران، پژوهش، سهم ایران از سرمایه‌گذاری مستقیم، آمریکا، کاهش فروش و کاهش سهم، اروپا، پژوهشگران، درصد از سرمایه‌گذاری‌های مستقیم، عوامل تعیین‌کننده سرمایه‌گذاری خارجی، عوامل موثر بر حجم فروش، عوامل محیطی، محصولات

خلاصه ماشینی: "(به تصویر صفحه مراجعه شود) بررسی عوامل موثر بر حجم فروش شرکت چرم آذر نویسنده:حسین محمدپورزرندی و سهیل مظلوم و اجاری‌ دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی استاد راهنما:دکتر مرتضی ایمانی راد/بهار 1377 چکیده پایان‌نامه: نظر به اینکه چرم آذر وابسته به گروه صنعتی آذرین پس از قطع ارتباط سازمانی خود با گروه صنعتی ملی به دلیل تغییر مالکیت در سالهای اخیر با مشکل فروش و عرضه محصولات تولیدی خود به بازار مواجه بوده است، جهت رهایی از کاهش فروش و کاهش سهم بازار دست به تحقیقات‌ گسترده‌ای زده است تا بتواند این مشکل را به نوعی مرتفع نماید. با توجه به‌ اینکه شرکت چرم آذر از بزرگترین و مهمترین شرکتهای تولیدی چرم‌ سنگین کشور می‌باشد و نگهداشتن سهم بازار خود یا از دست دادن آن تأثیر عمده‌ای بر شرایط بازار خواهد داشت،لذا تحقیق حاضر سعی دارد تا با بررسی عوامل تأثیرگذار بر حجم فروش محصولات شرکت مذکور استراتژی مناسب در زمینه بالا بردن حجم فروش را برگزیند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.