Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت استراتژیک، منحنی تجربی ماتریس رشد - سهم بازار (2)

نویسنده: ؛

بهمن 1378 - شماره 10 (3 صفحه - از 44 تا 46)

کلید واژه های ماشینی : سهم بازار ،مدیریت استراتژیک ،استراتژیک ،تله نقدینه ،نقدینگی ،هزینه‌های تحقیق و توسعه ،سهم بازار بالائی ،مرحله بلوغ ،تحقیق و توسعه ،نقدینه تمایل به استفاده ،واحد استراتژیک ،نقدینه ،چرخه حیات کالا ،گربه‌وحشی ،رقابتی ،مرحله رشد ،چرخه زندگی کالا ،دوران بلوغ ،فعالیت‌های دوران بلوغ ،بازار و محصولات ،سهم پایین ،قلمروهای بازار و محصولات ،تمایل به استفاده ،رشد قرار دارند ،ابزار رقابتی ،نقطه‌نظر ابزار رقابتی ،منبع درآمد ،قلمرو بازار ،نیروی فروش ،استفاده می‌کنند

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.