Skip to main content
فهرست مقالات

جدول هشتم: مدیریت بازاریابی

نویسنده:

(1 صفحه - از 55 تا 55)

کلید واژه های ماشینی : بازار، مدیریت بازاریابی، جدول هشتم، فروش، قیمت، خریداران، صنعت، پخش غیر یکنوافت آگهی‌های تبلیغاتی، یکنوافت آگهی‌های تبلیغاتی در طول، جدول هشتم مدیریت، کاهش قیمت کالا، کالا در بازار پخش، فروش کالا، تغییر قیمت فروش، بازاریابی کالا، عرضه کالاهای جدید، کالای خریداری‌شده از مشتریان دریافت، تولید کالا، فرآیند گروه‌بیدی مشتریان، معاملات پایاپای، شرکتهای واقع در صنعت، رفتار، ایجاد قسمت‌های جدید در بازار، قیمت رایج در بازار، جدول مدیریتی، قیمتی زیر قیمت، نشریه توسعه مدیریت، مقدمه، بالاترین سهم بازار، در بازار

خلاصه ماشینی: "شرح 1-بازاری است که در آن خریداران و فروشندگان بسیاری،به دادو ستد کالاهای مشابهی مشغولند و به تنهایی قادر هستند قیمت رایج در بازار را تحت تاثیر قرار دهند. 6-مجموعه‌ای از سازمان‌ها که درگیر فرایند بازاریابی کالا یا خدمات‌ برای استفاده یا سصرف توسط مصرف‌کننده یا استفاده کننده صنعتی‌ هستند. به زبانی دیگر مسیرهایی را گویند که کالا در بازار پخش می‌شود. 8-کالایی که به عنوان محرک خرید به طور مجانی یا به قیمتی زیر قیمت‌ تمام شده به خریداران اعطا می‌شود. 9-به فروش کالا توسط دستگاه‌های خودکار گفته می‌شود. 11-نوعی داد و ستد بین المللی است که در آن مبادله کالا به طور مستقیم‌ یا غیر مستقیم نه به صورت نقدی بلکه در مقابل کالای دیگر انجام‌ می‌شود. 15-یک شرکت واقع در یک صنعت با بالاترین سهم بازار است-این‌ شرکت معمولا سایر شرکتهای واقع در صنعت را از نظر تغییر قیمت‌ فروش،تولید،عرضه کالاهای جدید،پوشش توزیعی و هزینه تبلیغات‌ پیشبردی هدایت می‌کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.