Skip to main content
فهرست مقالات

مؤلفه های ارتباطات یاری بخش: درک و همدلی

نویسنده:

(3 صفحه - از 17 تا 19)

کلید واژه های ماشینی : مؤلفه‌های ارتباطات یاری بخش، ارزشیابی، درک، ارتباط، ارتباطات ارزشیابی فرد مقابل، مؤلفه‌های ارتباطات یاری‌بخش، درک و هم‌دلی، احساسات، دیدگاه، ارزشیابی دیدگاه فرد مقابل

خلاصه ماشینی:

"حال براساس مطالب بالا باید اینطور نتیجه‌گیری کرد که برای‌ شکل‌گیری یک ارتباط یاری‌بخش باید چارچوبهای ارزشیابی خود را کنار بگذاریم؟آیا برای داشتن ارتباطات اثربخش باید درست و نادرست‌ و خوب و بد را کنار بگذاریم؟اگر قرار باشد قضاوت کردن و ارزشیابی‌ را کنار بگذاریم،چه معیاری برای سلوک و رفتار خواهیم داشت؟آیا جامعه انسانی بدون ارزشیابی و خوب و بد کردن امور می‌تواند به بقاء خود ادامه دهد؟ بدون شک ما نمی‌توانیم جامعه‌ای تهی از درست و نادرست و فهم و درک دیگران در ارتباطات پیوستاری است که‌ عمق آن تابع شرایطی است که برخی افراد استعداد برقراری آن شرایط را دارند و برای مشکل‌گیری ارتباطات‌ اثربخش آن را به کار می‌برند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.