Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت کیفیت جامع نقش کلیدی استراتژی رهبری

نویسنده:

مترجم:

(6 صفحه - از 20 تا 25)

کلید واژه های ماشینی : مدیران، مدیریت کیفی، نقش کلیدی استراتژی رهبری، سازمان، کیفیت جامع نقش کلیدی، مدیریت کیفیت جامع نقش، اعتماد، رهبری موفق در مدیریت کیفیت، رهبری در مدیریت کیفیت، نقش رهبری در مدیریت کیفیت

خلاصه ماشینی:

"پایه اساسی بای ایجاد یک تیم برنده،تربیت افراد متعهد برای نائل‌ شدن به اهداف موسسه و کیفیت بهتر می‌باشد،در نتیجه یک چنین‌ گروهی زمانی به صورت یک تیم موفق عمل می‌نماید که برای هر (به تصویر صفحه مراجعه شود) شخص اعتماد و افتخار در مقابل ارائه خدماتش،که خود می‌تواند به‌ تواناییهای دیگران بیفزاید و کارایی کلی گروه را بالا ببرد،وجود داشته‌ باشد. لازم نیست یک رهبر بسیار باهوش و زیرک‌ باشد،بلکه باید کارمندان را درک کند که چگونه احساس می‌کنند و چه‌ چیزی آنها را تحریک کرده و بهترین راه برای تأثیر گذاری بر روی آنها چیست؟برای مثال در بسیاری از مطالعات کیفیت رهبری در مؤسسات‌ آمریکائی نشان داده شده که یک مدیر معمولی بیشترین اوقات کار روزانه خود را با کارکنان صرف می‌کند. چهار استراتژی در مورد آنها بصورت زیر وجود دارد:نگاه کنید به شکل شماره 2) (به تصویر صفحه مراجعه شود)شکل-2 کلیدهای کیفیت سازمانی و استراتژیهای رهبری 1-توجه از طریق بینش و بصیرت 2-رساندن منظور از طریق ارتباطات 3-بدست آوردن اعتماد از طریق پست سازمانی یا موقعیت شغلی 4-اطمینان از طریق احترام گذاشتن توجه از طریق بینش و بصیرت مدیریت توجه از طریق بصیرت،تمرکز بر روی کیفیت را در یک‌ مؤسسه ایجاد می‌کند. آنها هوش ذکاوت را تشخیص داده و آنرا تشویق می‌کنند،آنها به اطرافیانشان گوش می‌دهند و متوجه می‌شوند که‌ عدم توانایی یک شخص در انجام یک کار به این معنی نیست که او از عهده هیچ کاری بر نمی‌آید بنابراین ایجاد اعتماد به نفس در یک‌ سازمان همه گیر می‌شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.