Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی محصولات کشاورزی (1)

نویسنده:

(3 صفحه - از 29 تا 31)

کلید واژه های ماشینی : بازاریابی محصولات کشاورزی، بازار، نارسائی‌های نظام بازاریابی محصولات کشاورزی، تولید، اهمیت بازاریابی محصولات کشاورزی، هزینه بازاریابی محصولات کشاورزی، تولید کننده، مصرف، تولید سرانه محصولات کشاورزی، نظام بازاریابی

خلاصه ماشینی:

"علائق مختلف این سه گروه موجب می‌شود تا از یک سو کشاورز در جستجوی بازاری با قیمت‌های بالاتر برای‌ محصولاتش باشد،و از دیگر سو مصرف کنندگان ضمن دریافت‌ محصولات مورد نظر خود،از سرعت،کیفیت و قیمتهای پائین‌تر بهره‌مند شوند،و در این میان واسطه‌ها نیز با خدماتی که به تولید کننده و (به تصویر صفحه مراجعه شود) مصرف کننده ارائه می‌کنند وسیله کسب معاش خود را به نحو احسن تأمین‌ نمایند. دسترسی به بازار و تقویت توان تولیدی درآمدی کشاورزان‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) در حالی که تولید سرانه محصولات کشاورزی‌ در کشور ما نسبت به اکثر کشورهای مهم جهان‌ اندک و ناچیز است،و در حالی که هر ساله‌ مقادیر معتنابهی از نیازهای غذائی کشور از خارج وارد می‌شود،با وجود این سالانه حدود 25 درصد از محصولات تولید شده به صورت‌ ضایعات از بین می‌رود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.