خلاصه ماشینی:
"اما آیا این شرکتها ماحصل رشد بازارهای سهام هستند یا اینکه شیوهای بسیار مهم در ایجاد ثروت و ارزش در اقتصاد نوین میباشند؟مؤلفین این مقاله استدلال میکنند که یک نوع از این شرکتهای پیشرو به نام شرکتهای پیشروی شبکهای نمایانگر یک الگوی جدی سازمانی و منحصر به فرد برای رشد سازمانها در اقتصادی اینترنتی هستند.
در این مقاله،جیمز والدروپ )poordlaW semaJ( و تیموتی باتلر )reltuB yhtomiT( که هردو روانشناس هستند ریشۀ این مشکلات را بررسی میکنند و شیوههایی را به مردم ارائه میدهند تا بتوانند بواسطۀ آنها شش الگوی رفتاری زیر را شناخته و مشکلاتشان را اصلاح کنند: قهرمانی که به خودش و زیردستانش بیش از حد فشار میآورد تا در زمانی بیش از حد برنامهریزی استراتژیها باعث میشود که یک سازمان اهداف،اقدامات،بازارهای موردنظر، معیارهای عملکرد و ارتباط میان تمامی ابعاد استراتژی خود را به بهترین و دقیقترین شکل ممکن تشریح نماید.
سه سؤال بعد از مدیران ارشد مدیران عملیاتی و همکاران آنها پرسیده میشود زیرا آنها پیشنهادها را ارزیابی میکنند: آیا توازن در سرمایهگذاری وجود دارد؟آیا میان سود حاصله و پول صرف شده برای سرمایهگذاری توازن وجود دارد؟آیا این سرمایهگذاری در بودجۀ شرکت منظور شده است؟در پایان این فرآیند مدیران ارشد دو پرسش زیرا خواهند پرسید:آیا ما بهطور کامل از داراییهای مشترکمان استفاده کردهایم؟آیا معیارهای سرمایهگذاری ما دقیق بودهاند؟ پیشنهادهای مؤلف این مقاله در این خصوص عبارتند از جستجو برای مشکلات سیستماتیک موجود با در نظر گرفتن کلیۀ هزینههای شرکت و ایجاد گروههایی در شرکت برای بررسی و ارزیابی تمامی پیشنهادهای ارائه شده است."