Skip to main content
فهرست مقالات

شرکت سایکو

(2 صفحه - از 91 تا 92)

کلید واژه های ماشینی : ساپکو، شرکت ساپکو، مدیران، بازاریابی داخلی ساپکو تأمین، مدیریت، ایران‌خودرو، شرکت ساپکو بدلیل بکارگیری مدیریت، بازار، شرکت سایکو، استراتژی‌های بازاریابی ساپکو در بازار

خلاصه ماشینی:

"*میزان تغییرات در کیفیت و تنوع تولیدات از بدو تأسیس تاکنون در شرکت ساپکو به چه صورت بوده است؟ (به تصویر صفحه مراجعه شود) *لطفا برنامه‌ها و سیاست‌های آموزشی در جهت ارتقاء دادن میزان تخصص و آگاهی نیروی انسانی و چگونگی اعمال آن در شرکت ساپکو را بیان فرمایید؟ ساپکو خود را سازمانی یادگیرنده برمی‌شمارد و تا کنون اقدامات زیر در این شرکت جاری شده است: برنامه‌های آموزشی بدو استخدام به پرسنل جدیدالورود سازمان برنامه‌های استراتژیک و سیستماتیک بمنظور آموختن حین خدمت پرسنل ارائه سمینارهای علمی و آموزشی با همکاری دانشگاهها و مراکز علمی معتبر در سطح کشور تأسیس مدرسه عالی مدیریت ایران‌خودرو )ABM( با همکاری دانشگاه انگلیس و جذب اساتید مجرب جهت دوره فوق لیسانس مدیریت بازرگانی *عملکرد بخش تحقیق و توسعه(از قبیل پروژه‌های اجرا شده توسط این بخش و میزان موفقیتهای حاصله)شرکت به چه صورت بوده است؟ 1-ارتقاءگری سازندگان2- AQS 3- TIJ 4-رده‌بندی سازندگان5- CPS 6- 0009 SQ 7-انژکتوری کردن موتور پیکان8-طراحی سیستم انژکتوری پژو پرشیا(سفیر)(به روز کردن تکنولوژی)9-تحلیل مهندسی قطعات قبل از ساخت(جهت کاهش هزینه و زمان طرح و افزایش کیفیت) *توجه به برقراری سیستم پیشنهادات و در صورت برقراری، چگونگی اعمال آن در شرکت را مختصرا بیان فرمایید؟ سیستم پیشنهادات نیز همراه با سایر سیستمهای نوین مدیریتی در ساپکو از سال 1376 مورد استفاده قرار گرفته است،این سیستم بصورت مکانیزه بوده و علاوه بر پرسنل ساپکو امکان مشارکت افراد خارج از سازمان خصوصا شرکتهای طرف قرارداد را نیز در شناسایی مشکلات فراروی سازمان و ارائه پیشنهاد بمنظور حل آنها فراهم میگرداند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.