Skip to main content
فهرست مقالات

شرکت سهامی شیر ایران

(4 صفحه - از 104 تا 107)

کلید واژه های ماشینی : شرکت سهامی صنایع شیر ایران، شرکت سهامی شیر ایران، مدیران، کارخانه‌های شرکت سهامی صنایع شیر، تولید، صنایع شیر ایران و شرکت، محصولات، بازار، صنعت، ضایعات، صنایع شیر ایران در سال، صنایع شیر ایران شروع فعالیت، صنایع شیر ایران از توجه، توزیع، رشد، تولید محصولات جدید، کارخانه تولید پودر آب پنیر، کارخانه شیر پاستوریزه تهران، مدیریت، آب پنیر تولیدی کارخانه، کارخانه‌های صنایع شیر، توسعه اقتصادی، مشتریان، شناخت، چالش‌های فعلی و آتی، افزایش سهم بازار، عملیات تولیدی، شناخت صنعت و شناخت بازار، بحث کیفیت شیر خام توجه، نقش مدیران در توسعه اقتصادی

خلاصه ماشینی: "لطفا استراتژی‌های بازاریابی(داخلی و خارجی)را مشخص نموده و میزان توجه به فعالیت‌های بازاریابی(از قبیل تبلیغات،توزیع، قیمت‌گذاری و بازار هدف)را بیان فرمایید؟ -حفظ سهم بازار -افزایش سهم بازار -حفظ مشتریان فعلی -تلاش برای بزرگ شدن بازار -یافتن مشتریان جدید در این راستا -تلاش برای توزیع محصولات مختلف شرکت در کلیه استانها -تلاش برای عرضه بیشتر محصولات در فروشگاه‌های عمومی و بزرگ -تلاش برای راه‌اندازی فروشگاه‌های عرضه اختصاصی محصولات شرکت -تلاش برای اتصال به شبکه توزیع در مناطق روستائی و عرضه محصولات در مناطق روستائی -تلاش برای ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی با توجه به قرار دادن نقش شیر و فرآورده‌های شیر پاستوریزه و استریلیزه در ارتقای بهداشت عمومی و کمک به بهبود تغذیه در جامعه -تلاش برای توزیع سهم بیشتری از محصولات شرکت به ویژه شیر در مدارس -پاسخگویی منظم به شکایات مشتریان -برقراری تماس با مشتریان و اخذ نظرات آنان از جمله استراتژی‌های بازاریابی داخلی شرکت هستند و در رابطه با بازارهای خارجی با توجه به جدید بودن بحث صادرات در شرکت در درجه اول یافتن مشتریان مختلف در بازارهای منطقه و تلاش برای استمرار ارتباط با این مشتریان،اولیه‌ترین و اصلی‌ترین استراتژی فعلی شرکت در رابطه با بازارهای خارجی هستند. *چه سیاست‌هایی جهت گسترش بازار هدف و افزایش سهم بازار (داخلی و خارجی)مدنظر است؟ *توجه به کیفیت *توجه به تنوع در تولید *توجه به استمرار تولید *توجه به تولید محصولات ارزانتر *اطلاع‌رسانی بیشتر *تبلیغات بیشتر *پاسخگویی مستمر به شکایات مشتریان *توجه بیشتر به خواست مشتریان با برقراری تماس بیشتر *جایگاه محصولات تولیدی نسبت به محصولات رقبای داخلی و خارجی از نظر فروش،سودآوری،تنوع محصول،تکنولوژی و سهم بازار چگونه است؟ در حال حاضر با توجه به سهم 60-55 درصدی بازار لبنیات کشور، شرکت سهامی صنایع شیر ایران بزرگترین عرضه‌کننده محصولات لبنی در کشور است لذا از نظر میزان فروش در بازارهای داخلی پرفروش‌ترین شرکت در صنعت لبنیات است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.