Skip to main content
فهرست مقالات

شرکت سهامی شیر ایران

(4 صفحه - از 104 تا 107)

خلاصه ماشینی:

"لطفا استراتژی‌های بازاریابی(داخلی و خارجی)را مشخص نموده و میزان توجه به فعالیت‌های بازاریابی(از قبیل تبلیغات،توزیع، قیمت‌گذاری و بازار هدف)را بیان فرمایید؟ -حفظ سهم بازار -افزایش سهم بازار -حفظ مشتریان فعلی -تلاش برای بزرگ شدن بازار -یافتن مشتریان جدید در این راستا -تلاش برای توزیع محصولات مختلف شرکت در کلیه استانها -تلاش برای عرضه بیشتر محصولات در فروشگاه‌های عمومی و بزرگ -تلاش برای راه‌اندازی فروشگاه‌های عرضه اختصاصی محصولات شرکت -تلاش برای اتصال به شبکه توزیع در مناطق روستائی و عرضه محصولات در مناطق روستائی -تلاش برای ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی با توجه به قرار دادن نقش شیر و فرآورده‌های شیر پاستوریزه و استریلیزه در ارتقای بهداشت عمومی و کمک به بهبود تغذیه در جامعه -تلاش برای توزیع سهم بیشتری از محصولات شرکت به ویژه شیر در مدارس -پاسخگویی منظم به شکایات مشتریان -برقراری تماس با مشتریان و اخذ نظرات آنان از جمله استراتژی‌های بازاریابی داخلی شرکت هستند و در رابطه با بازارهای خارجی با توجه به جدید بودن بحث صادرات در شرکت در درجه اول یافتن مشتریان مختلف در بازارهای منطقه و تلاش برای استمرار ارتباط با این مشتریان،اولیه‌ترین و اصلی‌ترین استراتژی فعلی شرکت در رابطه با بازارهای خارجی هستند. *چه سیاست‌هایی جهت گسترش بازار هدف و افزایش سهم بازار (داخلی و خارجی)مدنظر است؟ *توجه به کیفیت *توجه به تنوع در تولید *توجه به استمرار تولید *توجه به تولید محصولات ارزانتر *اطلاع‌رسانی بیشتر *تبلیغات بیشتر *پاسخگویی مستمر به شکایات مشتریان *توجه بیشتر به خواست مشتریان با برقراری تماس بیشتر *جایگاه محصولات تولیدی نسبت به محصولات رقبای داخلی و خارجی از نظر فروش،سودآوری،تنوع محصول،تکنولوژی و سهم بازار چگونه است؟ در حال حاضر با توجه به سهم 60-55 درصدی بازار لبنیات کشور، شرکت سهامی صنایع شیر ایران بزرگترین عرضه‌کننده محصولات لبنی در کشور است لذا از نظر میزان فروش در بازارهای داخلی پرفروش‌ترین شرکت در صنعت لبنیات است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.