Skip to main content
فهرست مقالات

بین نئورئالیسم و کاتولیسیسم (جاده (فدریکو) فلینی)

نویسنده:

مترجم:

(2 صفحه - از 165 تا 166)

کلید واژه های ماشینی : فیلم، جاده، سینما، فلینی، کارگردان، فدریکو، بین نئورئالیسم، فدریکو فلینی، نمایش آثار فلینی، نئورئالیسم و کاتولیسیسم

خلاصه ماشینی:

"اثری که بهتر است ابتدا به عنوان یک‌ پدیده به آن نگاه کرد و بعد به عنوان یک فیلم فیلمی که‌ ده سال پس از ساخت به عنوان شاهکاری مورد توجه قرار گرفت،و هنوز بسیاری از منتقدان و نویسندگان تاریخ‌ سینما آن را به عنوان یکی از برجسته‌ترین آثار تاریخ سینما می‌شناسند. اگر فلینی در سال‌های پنجاه ستاره اول سینمای‌ هنری شد،از سواد نیز اینگمار برگمن خیلی زود به اوج‌ شهرت رسید،هر دو با ظهور این دوره از تاریخ سینما ظهور می‌کنند،و گفتگوها پیرامون آثار آنها اغلب منعکس‌ کننده نقطه نظرهای مختلفی در نقدها در مورد تعریف‌ سینمای هنری است. اگر زندگی شیرین و ماجرا از طریق سینما،به عنوان هنری‌ که بعد از جنگ رشد کرد از این تغییرات انتقاد می‌کنند،از همین طریق نیز به همان اندازه بر تحولات معنوی‌ای که‌ در رنسانس اروپایی در سال 1945،سال صفر عصر جدید، به وجود آمده ارزش می‌گذراند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.