Skip to main content
فهرست مقالات

آگراندیسمان

نویسنده:

(4 صفحه - از 148 تا 151)

کلید واژه های ماشینی : فیلم، آگراندیسمان، آنتونیونی، عکاس، دوربین، رنگ، فیلم‌های آنتونیونی، عکس، جوان، توپ، صحنه فیلم‌های آنتونیونی، شخصیت اصلی فیلم، زمین، همینگز، لندن، زندگی، اوایل فیلم دوربین، ونسا ردگریو، احساس، دوربین آنتونیونی، ردگریو در زندگی واقعی، زمین تنیسی مشغول بازی‌اند، واقعی، واقعیت، اتفاق، حرکت سر مسیر توپ، جسمانی، ردگریو و سارا مایلز، سارا مایلز، شهر

خلاصه ماشینی: "اما حقیقت این است که‌ آنتونیونی حتی در مواقعی که طرح داستانی‌اش به اندازه کافی‌ روشن نیست و بیش‌تر باعث گیجی مخاطب می‌شود قادر است‌ وی را سرگرم نیز سازد. شخصیت اصلی فیلم یعنی جوان عکاس در مغازه عتیقه‌ فروشی سردرگم است که اتفاقی به سوی پارکی کشیده می‌شود،دو نوجوان در زمین تنیسی مشغول بازی‌اند و معلوم است که هیچ‌ مهارتی نیز در بازی ندارند اما دوربین عکاس مرتب کار می‌کند و عکس از پی عکس می‌اندازد تا این‌که چشمش به دو دلداده‌ می‌افتد که از شیب ملایم پارک بالا می‌روند و دزدانه آنها را تعقیب‌ می‌کند. ونسا ردگریو با پاهای فوق العاده درازش که با دامن آبی کوتاهی‌ که پوشیده بلندتر نیز به نظر می‌رسند خیلی بیش‌تر از«کارل ریز» فیلم مورگان)مناسب برای نقشی است که در مقابل همینگز قرار می‌گیرد و بعد ملتمسانه درخواست عکس‌هایی را می‌کند که او دزدانه برداشته است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.