Skip to main content
فهرست مقالات

پرونده یک فیلم: «جادوگر شهر بلر»؛ پدیده نوظهور صنعت سینما

مترجم:

(9 صفحه - از 43 تا 51)

خلاصه ماشینی:

"وقتی داستان را ساخته و پرداخته کردیم،کار بعدی آن بود که از خودمان بپرسیم«چگونه می‌توانیم فیلم را واقعی جلوه بدهیم؟یکی‌ از اشکالات مستندهای ساختگی در گذشته(البته به نظر من این فیلم‌ یک مستند ساختگی نیست)آن بود که شما می‌توانستید بگویید که‌ بعضی از حرف‌های فیلم از قبل نوشته شده و یا آن‌که این یک‌ بازیگر است. (به تصویر صفحه مراجعه شود) برآورد هزینه‌های‌ تولید و درآمدهای حاصل‌ از اکران فعلی به قرار زیر است: تولید:450 هزار دلار، شامل 30 هزار دلار هزینه‌ تولید،100 هزار دلار هزینه پایان کار،320 هزار دلار هزینه تصحیح رنگ و صدا،تبدیل به قطع 35 میلیمتری امتیازپخش:یک میلیون و صد هزار دلار چاپ و تبلیغات:25 میلیون دلار برآورد درآمدها فروش در سینماهای آمریکا:150 میلیون دلار فروش در سینماهای خارج از آمریکا:50 میلیون دلار فروش ویدیویی داخل آمریکا:60 میلیون دلار(6 تا 8 میلیون واحد عمده‌فروشی) DVD :6 میلیون دلار پخش تلویزیونی و تلویزیون کابلی:35 میلیون دلار تلویزیون پولی:3 تا 5 میلیون دلار واگذاری امتیاز/فروش یادگارهای فیلم:7 میلیون دلار (به تصویر صفحه مراجعه شود) سرگردان در جنگل مایکل ویلیامز در صحنه‌ی از فیلم «پروژه بلرویچ»؛ درسی برای هالیوود اگر بخواهیم از فیلمی که موفقیت بی‌نظیری داشته نام ببریم،آن‌ فیلم قطعا «پروژه بلرویچ»خواهد بود. برت دیکر،معاون ارشد بازاریابی و تبلیغات در شرکت بوئناویستای می‌گوید:«وقتی که این‌ سایت‌ها در مراحل اولیه شکل‌گیری خود قرار داشتند،یعنی زمانی‌ که تنها معدودی از افراد صاحب مودم‌هایی با سرعت بالا بودند و می‌توانستند تصاویر و صدای فیلم‌های تبلیغاتی را دریافت کنند، چیزی بیشتر از کیت‌های مطبوعاتی Online نبودند که برای استفاده‌ روزنامه‌نگاران طراحی شده بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.