Skip to main content
فهرست مقالات

هانیبال از نگاه نیویورک تایمز ماهرانه، پر زرق و برق و سطحی

مترجم:

(2 صفحه - از 26 تا 27)

کلید واژه های ماشینی : فیلم، هانی‌بال، رمان، هریس، کارگردانی، تصویر، سکوت بره‌ها، هانی‌بال از نگاه نیویورک، هانی‌بال از نگاه نیویورک‌تایمز، شخصیت‌های فیلم هانی‌بال، سکوت بره‌ها و هانی‌بال، رمان‌های آقای هریس، پازی، تصویری آقای اسکات، پایان سکوت بره‌ها، آدم‌های، نمایش سکوت بره‌ها، هاپکینز، ورگر، صحنه‌پردازی، صحنه‌های مهم سکوت بره‌ها، هانی‌بال هاپکینز، رمان تامس هریس، سکانس‌های آثار قبلی اسکات، نمایش، کتابهای قبلی آقای هریس، ریدلی اسکات، شخصیت‌های، نوعی اخلاق‌گرایی غریب به شخصیت، فیلم اعمال هاپکینز

خلاصه ماشینی: "فیلم را ریدلی اسکات کارگردانی کرده و برای تمام‌ اعضای خانواده-البته خانواده منسون(منظور چارلز منسون قاتل‌ شارون تیت و مهمانانش)-مناسبت است. ای مبهوت و آسیب‌ دیده بر جای می‌ماند رئیس شرور او پل کرندلر(ری لیوتا)موجبات‌ تحقیر عمومی وی در اخبار را فراهم می‌آورد و همین موضوع توجه‌ لکتر را جلب می‌کند،لکتری که درست قبل از پایان سکوت بره‌ها می‌گریزد. در این‌جا برگ برنده آقای هاپکینز است و او ترسی ندارد که‌ در قسمت دوم سکوت بره‌ها دوباره به نقش لکتر ظاهر شود. صحنه‌پردازی اپرا گونه فیلم هریک از سکانس‌های آثار قبلی اسکات را به رقابت‌ می‌طلبد این صحنه‌پردازی در حال و هوای موش و گربه‌واری بین‌ لکتر و پازی شکل می‌گیرد. او همچون نور امیدی از احساس انسانی و حقانیت جلوه می‌کند،همچون‌ مظهر خیر و عقل در هنگامه نبرد شرارت‌بار لکتر و ورگر داستان فیلم با مفهوم«عشقی که جراءت نام بردنش نیست» ور می‌رود،گرچه این موضوع به اندازه کتاب آشکار نمی‌شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.