Skip to main content
فهرست مقالات

برادوی، چشم اندازی از منظر یک تاریخ نگار

نویسنده:

مترجم:

(3 صفحه - از 31 تا 33)

کلید واژه های ماشینی : برادوی، تئاتر، تماشاگران، تلویزیون، نمایشنامه‌های، نمایش، سرگرمی، منطقه کاری برادوی، نیویورک، قرن بیستم، ناحیه تایمز اسکویر، حد زیادی از صحنه برادوی، علت افول تئاتر برادوی، خارج از خارج ازبرادوی، تماشاگر برادوی، سبک، حرفه‌ای، کلاسیک، محصول عمده تئاتر برادوی، حال برادوی، محصول، خارج از برادوی، برادوی معاصر، فروش، حال آن‌که خارج ازبرادوی، خارج از برادوی مخاطبی، مخاطبان، تئاتر معاصر، حوالی تایمز اسکویر، مخاطب برادوی معاصر

خلاصه ماشینی: "برادوی چشم اندازی از منظر یک‌تاریخ نگار تئاتر بروکز مک نامارا- ترجمه: ساسان گلفر تئاتر در هیچ زمانی هنر متعالی نبوده،بلکه ترکیبی بوده از فرم‌های مرتبط بایکدیگر؛ سرگرمی عامه پسند و تفریحات‌آماتوری، و آنچه در قرن بیستم گسترش‌بسیاری یافت، یعنی رادیو، تلویزیون،تصاویر متحرک، و اینترنت. تا اندازه‌ای به علت این افت اقتصادی و تااندازه‌ای به علت افول تئاتر برادوی در نیمه‌پایانی قرن بیستم، صنایع وابسته به تئاترناحیه تایمز اسکویر و بسیاری از صنایع‌مرتبط با تماشاگران نیز ناپدید شدند. نتیجه چنین وضعی این است که‌نمایشهای کمتری در برادوی اجرا می‌شودو فرصتهای شغلی کمتری در منطقه کاری‌برادوی - هم برای بازیگران و هم برای‌صاحبان پیشه‌های دیگری که با تئاتربرادوی مرتبط هستند - وجود دارد. با این حال به نظرمی‌رسد که اینها نیز به سرعت به سوی‌ناپدید شدن پیش می‌روند، هر چند بخشی ازاسطوره‌شناسی برادوی همچنان بر این‌باور دیرپا تأکید دارد که یک محصول عمده‌برادوی همچنان سرگرمی محض خواهدبود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.