خلاصه ماشینی:
"کمکم میتوان به نتایجی رسید دکتر سید حبیب الله لزگی مریم و مردآویج زمان که جلو میرود خیلی چیزها تغییرمیکند؛ اما انگار باری «بهزاد فراهانی » همهچیز همان گونه است که قبلا بوده، همانآدمها، همان حرفها، و همان حرکتها...
البته باید استفاده فراهانی ازسنتهای تئاتر ایرانی را تحسین کرد؛ مثل تعزیه، نقالی، معرکهگیری و...
شاید اگر نعیمی کنارمیایستاد و دراماتورژی میکرد و دادگرکارگردانی، کار خیلی بهتر از آب در میآمد.
مؤخره اگر کسی اوایل انقلاب خوابیده و الانبیدار شده باشد (مثل اصحاب کهف) و بهدیدن نمایش برود، شاید باور نکند که درکشور جمهوری اسلامی ایران این نمایشهارا میبیند.
شهرستانی در قیاس با پرستوییکه همین نقش را در سالهای گذشتهبازی کرده بود، نگاهی طنز و کمیک را اضافه کرده است انگار «عشق » درنگاه فراهانی با عشق توأم شده است.
متن نمایشنامه «خرسهای پاندا »شعر است و آدم میتواند همهاحساسات خود را با چگونه گفتن «آ »بیان کند!
هم نعیمی (نویسنده) بازی میکند وهم دادگر (کارگردان ): اگر کنارمیایستادند کار خیلی بهتر از آب درمیآمد."