خلاصه ماشینی:
"اغراق در کلیشهای بودن، سؤالی است که ذهن مخاطب را با خود درگیر میکند، اینکه سؤالاتی از این قبیل که هدف از جیغ کشیدنهای یکسره وفالش بازیگر «آماندا»، و گاهی فراموش شدن لنگی پای «لورا»، چه بوده و چگونه میتوان آن را توجیه کرد، ریتم کند و کشدار بودن نمایش در نیمه اول داستان، عنصری فراموشنشدنی و نادیده نگرفتنی در اثر است که البته با ورود «تام» به نمایش و آغاز صحبت با «لورا»، آرامآرام بهسرعت واقعی خود نزدیک میشود و بازی «لورا» را تحت تأثیر قرار میدهد، آنچنان که در اواخر نمایش، این بازی خوب و روان «لورا» است که تماشاگر را با خود همراه میکند اگرچه کندی ریتم، تا پایان نیز بهطور کامل برطرف نمیشود و طنزهای لحظهای نمایش هم با تکرار مداوم و قابل پیشبینیاش، صدمه بیشتری به نمایش وارد میکند به یاد بیاورید: حضور یک بازیگر در قاب خالی صحنه به جای عکس پدر و بالا و پایین رفتن او در قاب صحنه که با ظاهر شدن ناگهانیاش در آن جای خالی، تماشاگر را غافلگیر و خنده را بر لب آنان میاورد و ریتم نمایش را با استفاده از طنز موقعیت، بهبود میبخشد اما تکرار بیش از حد آن، تماشاگر را دچار پسزدگی و در نتیجه کشدار شدن نمایش میکند."