خلاصه ماشینی:
"هرچند «آرنولت» هیجانانگیز با نامزد خود ارتباط برقرار میکرد اما این ترحم بود که در دل تماشاگر مینشست و این را نباید نشان از بازیگری بازیگر دانست، بلکه باید وجود تکنولوژی قلمداد کرد که اندیشهای، در پشت آن نهفته بود.
این نکته حائز اهمیتی است که هرچند فکر گروه این بود که بازیگران نمایش و درواقع همان شخصیتهای مقابل را تبدیل به صدا بکند ولی میبینیم که این صداها باز ماهیت بازیگر را پیدا میکنند و شاید بدون حضور این باندها دیگر ماهیت بازیگری وجود ندارد و نخواهد داشت.
نکته حائز اهمیت در اجرای نمایش «آرنولت» این است که بهجز «چشم»، «گوش"ها نیز همانند چشم عمل میکنند و صداهای مختلفی را که از گوشه و کنار صحنه خارج میشوند، میکاوند.
بنابراین، آنچه در تئاتر آمیزه کاملا دلخواه (و هرچند نیمه خودآگاه) زنجیرهای از تأثیرهای دیداری که تماشاگر با جابهجایی نقطهتوجهاش فراهم میآورد در اجرای این نمایش این صداها هستند که نقطه توجه تماشاگران را به خود جلب میکنند."