خلاصه ماشینی:
"کارگردان نمایش با رویکرد نوین و در عین حال دست و پا شکستة خود بهدنبال اجرایی غیر متعارف و معمول است اما آیا برای رسیدن به یک رویکرد کاملا نوین و مدرن میشود راه را یکشبه طی کرد و بدون در نظر گرفتن معیارها و ضوابط حاکم بر تئاتر فعلی کشور که بعضا محدودیتهایی نیز برای اجراهای نمایشی ایجاد میکند به چنین هدفی رسید؟ این محدودیتها در نمایش محسن حسینی نیز کاملا به چشم میخورد.
به رخ کشیدن خود و آنچه داریم در روی صحنه و در خلال نمایش به چه معناست؟ آیا دیگران و اهل هنر و حداقل بینندگان حرفهای تئاتر برای اولینبار است که با چنین نوگراییها و پزهای مدرنیسمنمایی مواجهاند؟ تجربهگرایی که اخیرا در میان برخی از گروهها رایج است و نیز مدرنیسم نماییهای بیسرانجام و بیمفهوم را به چه چیزی باید تعبیر کرد که متأسفانه گریبانگیر برخی از کارگردانان شده است؟ هنگامی که در وضعیت فعلی فرهنگی و تئاتری قادر به بهکارگیری مثلا رقص در اجرای تئاتر پرفرمنس نیستیم چه دلیلی برای نشان دادن اندیشههای نوگرای خود داریم؟ در برخی موارد فقط یک تأثیرپذیری و تقلید صرف از آن چیزی است که در کشوری دیگر دیدهایم."