خلاصه ماشینی:
"به عنوان مثال تابوی «پدر»؛ اما زمانی که این تابو شکسته میشود، آیین از جنبة مقدس خود دور میشود و این جایی است که تئاتر شکل میگیرد.
اما زمانی که این فرآیند ارتباطی حذف میشود و فرزندان به جای تبعیت از پدر رودرروی او قرار میگیرند، زمان گذشته توسط زمان حال مورد هدف قرار میگیرد.
تئاتر همانند آیینها عرصه نبرد زمانهاست؛ زیرا در تئاتر زمان حال (پرتاگونیستها، حامیان اندیشههای نو، فرزندان) به مصاف زمان گذشته (آنتاگونیستها، حامیان رسوم کهنه، پدران) میپردازند و آنان را نابود میکنند.
اما آیا این حادثه در تبار کارگردان این نمایش شکل میگیرد؟ و آیا فرزندان میتوانند پدر خویش را به قتل برسانند؟ در نمایش «گنگ خوابدیده» کارگردان پدر (آتیلا پسیانی) فرزند خود را در حصاری محبوس مینماید و برای پایداری حاکمیت خود قوانینی را وضع مینماید که فرزند (ستاره پسیانی) ناگزیر باید آنها را بپذیرد."