خلاصه ماشینی:
"با همة این احوالات، اگر «آمدن و رفتن» فقط بر خود متکی بود بر دوش آثار قبلی و بزرگتر استوار نبود، باز هم میتوانست چنین تأثیر شدیدی را ایجاد کند؟ معلوم نیست اگر بیننده نمیدانست که این کار اثر بکت است، یا از قدرت کامل وی در اصوات تئاتری آثار دیگر او مطلع نبود، چه میشد؟ اگر کلا خبری از اصوات در این نمایشها نباشد، مانند «تنفس» و «نمایش بدون کلام» و «فیلم» آنچه باقی میماند قطعا بسیار اندک بود.
«نمایش بدون کلام II» را باید روی سکوی باریک و کوتاهی در انتهای صحنه اجرا کرد، صحنهای که بسیار در هم ریخته باشد، آن چنان که تأثیر یک کمیته را ایجاد کند، تأثیری که شاید غیر مستقیم از همان اثر قدیمی باشد که از کتیبة در جلوی صحنه استفاده شده بود یعنی نمایشهای مثل «بازی» و «آمدن و رفتن» در اینجا نیز همان دو شخصیت تنبل و زرنگ مانند ولادیمیر و استراگون مطرح شده بودند."