خلاصه ماشینی:
"در پایان اپیزود دوم همین شناسه است که بار دیگر بر گم شدن قهرمان در مسیری گریزناپذیر و نامعلوم تأکید میکند؛ ـ پسر جوان: تو با من هستی؟ ـ دختر جوان: من تو ده سالگی، عضو یه جنبش بودم که میخواست دنیا رو عوض کنه!
میزانسن و حرکت در اپیزود اول بدون در نظر گرفتن کمترین کارکرد نمایش و بدون هیچ تنوع و تحرکی به صورت خطی و یکطرفه از چپـ عقب صحنه به راست ـ جلو محدود میسازد و وقتی که با بازی یکنواخت و بیحس بازیگر زن نمایش همراه میشود به گونهای است که تماشاگر را به سمت فاصله گرفتن از موقعیت گرایش میدهد.
ضمن اینکه در خوشبینانهترین شکل ممکن، اگر هم بخواهیم نوعی فاصلهگذاری را در اجرا، برای جدا کردن تماشاگر از جو داستانی و وادار کردنش به اندیشیدن، درباره آنچه به عنوان اتفاق و روایت آن توسط بازیگران عرضه میشود، متصور شویم مسلما نخواهیم توانست تناسب و هماهنگی میان سبک اجرا و ساختار روایت نمایش را با آنچه ارائه میشود بیابیم."