خلاصه ماشینی:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) سهپاره مشابه روایت نگاهی به نمایش«فرود اضطراری یکحواصیل روی پشت بام خانه موزیسین» به نویسندگی و کارگردانی«حسین محب اهری» مهدی نصیری یکنمایش،میتواند ساختار داستانی کامل و منسجمی داشته باشد و بدون داشتن اندیشهای مهم و روشن،به روایت همین داستان بپردازد،به لحاظ درگیرسازی مخاطب نیز،موفق نشان بدهد.
بنابراین در پرداخت آنچه که به نمایش در میآید عملا هر سه این داستانها در یک سطح روایت شدهاند و ارزش و اهمیت یکداستان کامل را پیدا نکردهاند.
محب اهری،ظاهرا قصد دارد با برجسته کردن حضور فرشتهء سفیدرنگی که از دنیای دیگر وارد فضای تنگ این دنیا شده است، ضمن قریهسازی وجود و رفتارش در ارتباط با انسانهای داستان،زندان غریب و دلگیر آنها را به خودشان،نشان بدهد.
پرنده، از ابتدای داستان در برابر حوادث و ماجراهای محدود فضای اطرفش،واکنش نشان میدهد،و همین عمل او،شاید مهمترین چیزی است که روایت قصد دارد با تکیه بر آن،خودش را پیش ببرد."