خلاصه ماشینی:
"مقاله بهترین مارکهای تجاری جهان از مقالاتی است که تمامی مدیران عامل ایرانی باید آن را بخوانند و با الگوبرداری از آن نام شرکت خود را حداقل در ایران پرآوازه کنند.
آمارها و اطلاعات این نوشته برای ما به صورت شفاف بیان میکند که آن چیزی که از مدیر در شرکتها پایدار باقی خواهد بود"نام"خودشان است و آنچه شرکتها را در کشور و جهان پایدار خواهد کرد نام محصول یا شرکت در اثر فعالیتهای"نامسازی"او در کشور یا جهان است.
مطالعه این مقاله را برای تمامی مدیران کارشناسان منابع انسانی توصیه میکنیم.
در این شماره از استاد توانا و نویسنده فرزانه دکتر قراملکی نقد کتاب"وکیل دادگستری و اخلاق حرفهای"را داریم که مطالعه آن را به همه علاقهمندان به اخلاق حرفهای توصیه میکنم ولی سر مقاله آقای دکتر تحت عنوان گندم اعمال چل ساله کجاست؟از نوشتههای نابی است که به مناسب فرارسیدن ماه خدا ماه مبارک رمضان نگاشته شده است."