Skip to main content
فهرست مقالات

سوء تفاهم تجربی!/ نگاهی به «پارک نبش خیابان»

نویسنده:

(2 صفحه - از 41 تا 42)

کلید واژه های ماشینی : پارک، خیابان، دختر، نمایش، تماشاگر، زن، کار افروز فروزند، بازیگران، دامغانی، فروزند، تئاتر، بازیگر نقش دختر جوان، اجرا، متن، کارگردانی افروز فروزند، عشق، دانشجوی، جوان، کارگردان، عکس، انتهای صحنه وارد میدان، زن بیوه و دختر جوان، لحظات، فروزند انتخاب مناسب طراح صحنه، پسر قرار ملاقات با دختر، لحظات کوتاه مطلوب، پسری دانشجو، جامعه، پسر پارک، بازیگری حرفه‌ای تئاتر

خلاصه ماشینی: "بازیگر روی صحنه‌ خود را تکرار می‌کند،بازی‌های گذشته‌اش را،جملات متن‌ را،یک داستان کهنه‌ی انتظار و عشق را و اساس تمام نمایش را به تکراری وا می‌دارد که تماشاگر نمی‌داند واقعا در چه فضای‌ زبانی یا زمانی تازه‌ای قرار گرفته که باید با آن به‌عنوان تئاتر ملی‌ ایرانی برخورد کند!ایا تماشاگر باید بعد از اتمام این تئاتر به این‌ بیندیشد که صاحب‌نامان تئاتر ما خود را تمام کرده‌اند و حالا صحنه را به جای خود تئائر،با نام خود پر می‌کنند؟ سوءتفاهم تجربی! نگاهی به«پارک نبش خیابان» کار افروز فروزند فاطمه احمدی‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) پارک نبش خیابان»نوشته و کارگردانی افروز فروزند از آن‌ دست اجراهاست که به لحاظ نداشتن متنی کامل و انسجام یافته‌ و پرداختی دقیق در ردیف تجربه اندوزی‌های دانشجوی قرار می‌گیرد که یا باید در کارگاه‌های دانشگاه اجرا شود و یا در صورت اصلاح برخی نقایص بارز اجرایی به تالار مولوی که‌ مناسب اجراهای مطلوب دانشجویی‌ست،راه یابد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.