چکیده:
شرکت های موفق از فرهنگی برخوردارند که تغییرات را با رشد خوبی عملی می سازد. حتی اگر این تغییرات، باعث به زحمت افتادن بیشتر مردم یا کارکنان شود. امام در نهایت، شما از سرعت عمل، هوش و استعداد، برتر برخوردار خواهید بود.
خلاصه ماشینی:
"س:شما از مزیتهای بازارهای جهانی چگونه استفاده خواهید کرد؟ ج:من من در هر جایی از دنیا که شالوده و (به تصویر صفحه مراجعه شود) زیربنای مناسبی وجود داشته و نیروی کار ماهر و آموزشدیده در اختیار باشد و حمایتهای دولتی،امکان فعالیت بیشتر را بهوجود آورد،کار و حرفهء خود را گسترش داده و هانجا فعالیت خواهم کرد.
س:چنانچه اختیار تصمیمگیری را به کارکنان خود تفویض کنید،آیا به کارگرفتن بهترین افراد در شرکت شما ضرورت و اهمیت بیشتری پیدا نخواهد کرد؟ ج:ما خیلی زود متوجه شدیم که یک مهندس بههمراه پنج نفر از همکارانش که در سطحی جهانی کار میکنند و با روشهای فعالیت بینالمللی آشنا هستند،میتواند دویست مهندس معمولی را هدایت کنند.
هنگامی که خریداران شما به صورت نامحدودی میتوانند آگاهیهای خود را افزایش دهند و عرضه کنندگان نیز شرایط مناسب را برای فعالیت رقبای شما آماده میسازند، چگونه میخواهید شرکتی را پایهریزی کنید و آن را به موفقیت برسانید؟ تفاوتها و مزیتهای رقابتی شما یا منابع ارزشهای شما یا هرچیز کلیشهای دیگری که میتوانید به آن استناد کنید، چگونه باقی خواهند ماند؟ س:آیا سازمانهای خوب و موفق، همیشه دارای یک مزیت و برتری در جذب و به کارگیری نیروی انسانی موردنیاز خود خواهند بود؟ ج:بله!تقریبا از این نقطهنظر که در بیشتر سازمانها تمایل زیادی برای پاسخگویی به نارضایتی نیروی کار وجود دارد، بیشترین اهمیت نیز در کار سازمانهایی است که با قدرت تمام برای تأمین نیازهای فردی کارکنان خود تلاش میکنند."