Skip to main content
فهرست مقالات

عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت سینا کاشی آغاز شد

(8 صفحه - از 65 تا 72)

از ویژگی‌های مهم سازمان‌ها و شرکت‌های‌ مدرن امروزی،اطلاعات مدار بودن آنها است و (به تصویر صفحه مراجعه شود)اطلاع رسانی و کسب‌ اطلاعات از عناصر اصلی زمینه‌ساز توسعه تلقی می‌گردد. می‌دانیم که در شرایط عدم دسترسی‌ به اطلاعات،امکان‌ داوری،و ارزیابی و نتیجه‌گیری پیرامون‌ وقایع و وضعیت نهاد و سازمان وجود ندارد.در واقع فقر اطلاعات،نوعی‌ سرگردانی و یا بی‌تفاوتی مخاطبان و حتی مقاومت آنها را در برابر برنامه‌ریزی‌ها در بردارد. سینا کاشی با ارج نهادن به مجموعه مخاطبان، کارکنان و تمامی عواملی که به نحوی با این مجموعه‌ سر و کار دارند،کوشیده است تا از طریق کانال‌های‌ مختلف ارتباطی با عوامل مرتبط با شرکت ارتباط داشته باشند.انتشار فعالیت‌های درون سازمانی و برون‌ سازمانی،برپایی نمایشگاه‌های مختلف داخلی و خارجی،برگزاری مراسم‌ها و همایش‌های گوناگون از جمله اقداماتی در راستای گردش اطلاعات و اطلاع‌رسانی و کسب اطلاع از نیاز و خواستهای‌ مخاطبان بوده است. برگزاری همایش بزرگ نمایندگان مدیران فروش و مدیران شرکت در 9 ماه آبان سال جاری در هتل‌ استقلال تهران-همزمان با برپایی دهمین نمایشگاه‌ تخصصی،صادراتی در محل نمایشگاهها که از ابعاد گوناگون با اهمیت و گسترده بود-خود گویای تلاش و فعالیت شرکت در راستای ایجاد ارتباط عمیق با مخاطبان خود است.

خلاصه ماشینی:

"در این مراسم که امام جمعه ساوه،نماینده مردم ساوه در مجلس‌ شورای اسلامی،قائم مقام سازمان صنایع بنیاد،معاون‌ برنامه ریزی استانداری،مدیر کل صنایع و معادن و مدیرکل کار و امور اجتماعی استان مرکزی،نمایندگان فروش شرکت و جمعی از دست اندرکاران و مدیران بخش‌های مختلف‌ تولیدی و صنعتی حضور داشتند مدیر عامل شرکت‌ صنایع کاشی و سرامیک‌ سینا ضمن تبریک‌ فرارسیدن بیست و چهارمین سالگرد پیروزی‌ انقلاب اسلامی به تاریخچه تأسیس این شرکت اشاره کرد و گفت:شرکت صنایع کاشی و سزامیک سینا همگام با آخرین‌ تحولات علمی و صنعتی و هماهنگ با استاندارهای ملی و بین المللی با ظرفیت اسمی چهار میلیون متر مربع تولید کاشی‌ دیواری و با هزینه بالغ بر 03 میلیون مارک در نیمه دوم سال 47 افتتاح شد. مدیر عامل شرکت سینا کاشی در ادامه به برنامه‌های سال‌ 18 این شرکت اشاره کرد و گفت:تدوین برنامه استراتژیک‌ شرکت(پنج ساله)به منظور انعطاف پذیری در مقابل‌ تغییرات،تقویت واحد تحقیقات بازار و مهندسی فروش به‌ منظور اهمیت به نیازها و خواسته‌های مشتریان،اجرای‌ سریع و به موقع پروژه سهند و افزایش ظرفیت تولیدی‌ شرکت،اجرا و بهبود سیستم‌های مدیریت تضمین کیفیت و زیست محیطی وتمرکز فعالیت اصلی شرکت در زمینهء تولید انواع محصولات سرامیکی از اهداف و برنامه‌های مهم این‌ شرکت در سال آینده است. مهندس دین محمدی در بخش سوم سخنان خود و در تشریح اقدامات انجام شده در دوران جدید مدیریت ایرانا گفت:اولین کار سرعت بخشیدن به تأمین مالی،خرید و انتقال و نصب ماشین‌آلات با سرعت و راندمان کاری‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) بسیار بالا جهت افتتاح سهیل کاشی بوده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.